از ارتفاع سقوط کرد و خودکشی کرد/ پایگاه خبری «دادگاه»: ادعا شده بود در تجمعات و توسط نیروهای امنیتی کشته شده است اما این کذب است.

از ارتفاع سقوط کرد و خودکشی کرد/ پایگاه خبری «دادگاه»: ادعا شده بود در تجمعات و توسط نیروهای امنیتی کشته شده است اما این کذب است.

خبرگزاری قضایی (میزان) نیز نوشت: رسانه های ضدانقلاب به دروغ مدعی شدند که این دختران نوجوان (نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل زاده) در جریان تجمعات توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند.

مقامات قضایی و پلیسی همچنین اعلام کردند مرگ نیکا شاکرمی نوجوان ربطی به تجمع و راهپیمایی نداشت، بلکه به سقوط از ارتفاع روی پشت بام ساختمانی در تهران مرتبط است.

خبرگزاری قضایی (میزان) افزود:

حسین فضلی هرکندی رئیس کل دادگستری استان البرز درباره جزئیات فوت سارینا اسماعیل زاده گفت: دقایق ابتدایی روز دوم مهرماه حوالی ساعت 20 صبح طی تماس تلفنی با کلانتری به نشانی 14 رسالت کرج، گزارش یک فقره سقوط از ارتفاع به قاضی وظیفه در دادسرای ناحیه یک کرج تشکیل شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش، بازرس دادسرای فوق شخصاً از محل حادثه بازدید و با بررسی های اولیه مشخص شد جسد دختر نوجوانی حدودا 16 ساله است که در محل حادثه شناسایی شد. در ورودی پارکینگ عقب ساختمان جنب منزل مادربزرگ متوفی عظیمیه کرج.

رئیس قاضی استان البرز با اشاره به اینکه بلافاصله تحقیقات مقدماتی در این خصوص توسط بازپرس کلانتری مادر و مادربزرگ متوفی آغاز شد، اظهار داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متوفی با قتل به قتل رسیده است. مادرش عصر همان روز در خانه مادربزرگش بودند، او از راه پله خانه مادربزرگش به پشت بام طبقه پنجم رسید و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه، پرید و طبق اطلاعات اولیه خودکشی کرد. تحقیقات

وی با بیان اینکه در تحقیقات مادرش مشخص شد متوفی سابقه خودکشی ناموفق با مصرف قرص داشته است، خاطرنشان کرد: پلیس نیز با تماس یکی از همسایه ها مبنی بر سقوط از ارتفاع به محل مراجعه و با حضور اورژانس مشخص شد. کمک.متاسفانه از دنیا رفت.

فضلی هرکندی در ادامه به گزارش پزشکی قانونی در این خصوص اشاره کرد و گفت: بر اساس این گزارش علت فوت شوک ناشی از ضربه و به دنبال آن جراحات متعدد و شکستگی و خونریزی بر اثر سقوط از ارتفاع بوده است.

رئیس قاضی استان البرز منطقه محل وقوع این حادثه را یکی از مناطق بدون اغتشاش کرج و ادعاهای مطرح شده درباره متوفی در برخی رسانه های معاند کذب دانست و یادآور شد: خانواده متوفی شامل مادر وی نیز می شود. برادر و دایی با حضور در شعبه سیزدهم بازپرسی دادسرای ناحیه کرج از انتشار این خبر جعلی ابراز ناراحتی کردند و خواستار تکذیب آن شدند.

خبرگزاری قضایی: مرگ نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل زاده ربطی به اتفاقات اخیر ندارد.

خبرگزاری قضایی (میزان) نوشت:
در روزهای اخیر و در راستای پروژه تخریب رسانه های ضد انقلاب، موارد متعددی رخ داده است که مرگ افرادی که هیچ ارتباطی با حوادث اخیر ندارند به دروغ توسط این رسانه ها به اغتشاشات مرتبط شده و ادعا می کنند که این نوجوانان دختران توسط نیروهای امنیتی در تجمعات کشته شدند.

یکی از این موارد اکاذیب که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت، مربوط به مرگ دختری به نام نیکا شاکرمی بود که با انتشار اسناد و عکس هایی مشخص شد مرگ وی ربطی به تجمعات اخیر و پلیس و قضاییه نداشته است. تحقیقات در مورد علت مرگ این دختر نوجوان ادامه دارد

اما در ادامه پروژه ترور، پرونده مشابهی از مرگ دختری در کرج به نام سارینا اسماعیل زاده که گفته می شود در جریان تیراندازی توسط نیروهای امنیتی کشته شده، مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید