نیروهای امنیتی ما سلاح گرم به همراه نداشتند/همه کشته شدگان توسط ضدانقلاب کشته شدند

نیروهای امنیتی ما سلاح گرم به همراه نداشتند/همه کشته شدگان توسط ضدانقلاب کشته شدند

روز جدید یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم می گوید که نیروهای امنیتی ایران برای مقابله با اعتراضات از سلاح گرم استفاده نکردند و همه کشته شدگان توسط «نیروهای ضد انقلاب» کشته شدند.

حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار شبکه شارک درباره آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی گفت: قرار است اولین جلسه کمیته امروز برگزار شود. سوال بدی میپرسی! طبیعتاً کمیسیون های مجلس زمان مشخصی برای جلسات دارند.

نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دانشجویان دستگیر شده گفت: کسانی که در اغتشاشات شرکت کرده اند از هر قشری که باشند تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت. اگر مرتکب جرمی شده باشند مجازات می شوند و اگر مرتکب نشده باشند تبرئه می شوند».

میرزایی در بخشی دیگر از بیانیه خود گفت که تیراندازی در دانشگاه “ضد انقلاب” بوده است.

وی با تاکید بر اینکه “نیروهای امنیتی ایران سلاح گرم حمل نکرده اند”، گفت: اگر کسی مدارکی دارد که نیروهای مسلح ما شلیک کرده اند، بفرستند تا بررسی کنیم. سلاح گرم در دستور کار نیروهای درگیر نبود. آنها اصلاً سلاح گرم نداشتند.»

میرزایی در پاسخ به این سوال که افرادی که در جریان اعتراضات جان خود را از دست دادند؛ وی گفت: به نیروهای ما دستور داده شده که از حمل سلاح گرم خودداری کنند. این افراد توسط ضدانقلاب کشته شدند. همه این افراد توسط ضد انقلاب کشته شدند. نیروهای ما اصلاً از سلاح گرم استفاده نکرده اند.

این نماینده مجلس در نهایت گفت: «شما مدافع آمریکا هستید که این سؤالات را می‌پرسید. یک روزنامه نگار باید منصف باشد، منصفانه سوال بپرسد، انصاف را رعایت کند، مغرضانه نباشد، حتی در شرایطی که تمام زندگی خود را از این سیستم می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید