فرار سرمایه گذاران، نقش شوم ضدانقلاب برای کردستان/ نیروهای امنیتی شورشیان را به جای خود نشاندند


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902648

وحیدی با اشاره به ایجاد برخی اغتشاشات در سنندج و ایجاد تشویش و تشویش مردم گفت: مردم نگران نباشند، نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی همانطور که تاکنون با معاندین برخورد کرده و معاندین و ضد انقلاب را سر جای خود خواهند نشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب سنندج گفت: نیروهای نظامی و امنیتی در حال خنثی کردن تلاش های مذبوحانه ضدانقلابی هستند که موجب ناآرامی مردم شده و همچنان که انجام داده اند. تا الان اگر بزنند باز هم ضربه محکمی خواهند زد.

وی افزود: مردم باید آرام باشند، حافظان نظم و قانون هستند و با همکاری و محوریت مردم، یاغی ها و فتنه گرانی را که در زمینه ناامنی و تجزیه طلبی دیدگاه های تند دارند، سر جای خود خواهند نشاند.

وی یادآور شد: باید به فکر پیشرفت و توسعه باشیم و تلاش خود را بر حل مشکلات مردم متمرکز کنیم و در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی اغتشاشات کوچکی که ممکن است در گوشه و کنار کشور ایجاد شود را برطرف کنیم.


پشتیبانی، مهندسی و پیگیری اغتشاشات توسط گروهک های ضدانقلاب

وحیدی گفت: این اغتشاشات توسط گروه های تروریستی تجزیه طلب کومله، دموکرات و پژک که سابقه بسیار بدی دارند، حمایت، برنامه ریزی و پیگیری شد.

وی با بیان اینکه این گروهک ها سابقه زشت و جنایتکارانه ای در این سرزمین دارند، تاکید کرد: در حالی که ملت شریف کُرد که جایگاه برجسته ای در کشور و نظام دارند به دنبال امنیت هستند، باز هم تلاش کردند در اغتشاشات نقش آفرینی کنند. صلح و توسعه هستند و منعکس کننده این عدم قطعیت ها نیستند.

وزیر کشور تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به کردستان مبالغ هنگفتی برای توسعه این استان در نظر گرفته شد که بخشی از آن آزاد شده و برخی دیگر در دست اقدام است که نشان از توجه دولت و نظام به کردستان دارد.


فرار سرمایه گذاران نقش شوم ضدانقلاب برای کردستان

وحیدی با بیان اینکه دشمنان این افراد می خواهند با همدلی خود مانع پیشرفت و توسعه استان شوند، تصریح کرد: باید بدانیم چه دشمنی با مردم کردستان دارند زمانی که برای توسعه استان تلاش می شود و اینکه مهم این است که برای حضور سرمایه گذاران به اطمینان نیاز است، آنها سردرگمی و عدم اطمینان ایجاد می کنند.

وی با اشاره به تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کردستان، ادامه داد: ضدانقلاب سابقه بسیار زشتی دارد و تلاش می کند با ایجاد هرج و مرج فضایی را ایجاد کند که سرمایه گذاران نتوانند سرمایه گذاری کنند.

وزیر کشور با خوشحالی این سوال را مطرح خواهد کرد که عدم قطعیت به نفع چه کسی و به نفع چه کسی است؟ وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروه های تجزیه طلب قطعا از این وضعیت خرسند هستند در حالی که بلاتکلیفی به ضرر مردم است.

وحیدی بیان کرد: می توان تشخیص داد چه کسانی با مردم و چه کسانی مخالف مردم هستند، مسئولان استانی مدام برای توسعه تلاش می کنند، در حالی که دشمنان و ضدانقلاب با تحریک جوانان و اغتشاشات، کارکردشان تخریب اموال عمومی است. ، روشنایی برق و تاسیسات شهری.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای رفع مشکلات به صورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی می کنند، ادامه داد: مردم نجیب سنندج این قشر را به خوبی می شناسند و می دانند که دشمن نظام و کشور هستند پس باید این کار را انجام دهید. همان‌طور که هستند و تا الان در میدان بوده‌اند و کاملاً ضدانقلاب را هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید