فردا اولین سمینار بین المللی پزشکی ورزش های زمستانی برگزار می شود

ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799042

رئیس انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران گفت: آسیب‌ها و بیماری‌های رایج در ورزش‌های زمستانی به طور بالقوه شدید هستند و ممکن است درمان آن پرهزینه و پیچیده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رامین کردی رئیس انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران با اشاره به برگزاری اولین سمینار بین المللی پزشکی ورزش های زمستانی گفت: پزشکی ورزش های زمستانی شامل پیشگیری، درمان و توانبخشی این آسیب ها، بهبود عملکرد ورزشکاران و تسریع بازگشت ورزشکاران است. به میدان می روند و توانایی های خود را حفظ می کنند.

وی ادامه داد: پیشگیری در قلب علوم پزشکی قرار دارد و این رویکرد پیشگیری محور نشان داده است که آموزش بیشترین نقش را در کاهش شدت بیماری و آسیب در ورزش های زمستانی دارد.

رئیس انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران گفت: برای اولین بار در ایران، متخصصان رشته های پزشکی مرتبط از جمله ارتوپدی، پزشکی ورزشی، فوریت های پزشکی، تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی سمینار و وبینار یک روزه را ارائه می کنند. پزشکان. اسنوبردها از آخرین اطلاعات در مورد این آسیب ها و بیماری ها مطلع خواهند شد، در حالی که مربیان از استراتژی های رایج درمانی آگاه خواهند شد.

کردی گفت: این سمینار به میزبانی انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران و گروه های تخصصی پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران، ورزش و روانشناسی ورزشی برگزار می شود.

این سمینار که دبیر آن مجید انصاری و دبیر علمی هاله دادگستر و رامین کردی است میزبان سمینارهایی با موضوع احیای قلبی ریوی و آزمایش دوپینگ خواهد بود.

سمینار شخصی پزشکان و مربیان با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 8:30 الی 17:00 روز دوشنبه 20 دی ماه در هتل اسپیناس پالاس و وبینار پزشکان از طریق سامانه بازآموزی مستمر با 5 امتیاز CME برای پزشکان برگزار می شود و متقاضیان می توانند تا ساعت 17:00 روز 28 دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید