فرماندار جدید بروگرد معرفی شد

ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797993

مجید منعمی به عنوان فرماندار جدید بروجرد معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی های دولت سیزدهم مردم سالاری است و همه مسئولان باید تلاش کنند تا با همکاری رهبری جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی افزود: دوران مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم است و همه مدیران باید بتوانند با تلاش شبانه روزی مردم را تشویق کنند و با همکاری و همفکری مشکلات حل می شود.

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: یکی از رموزی که در دوران دفاع مقدس منجر به پیروزی شد، روحیه جهاد و تلاش بود و امروز نیز می توان با همین تفکر برای رفع مشکلات اقدام کرد و می خواهد این تفکر در همه جا غالب شود

ستاری بیان کرد: امروز یکی از مهم ترین موضوعات بحث اشتغال جوانان است و باید از همه فرصت ها برای ایجاد اشتغال جوانان استفاده کرد و باید ظرفیت ها و پتانسیل ها شناسایی و برای استفاده بهینه از ظرفیت ها جهادی عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مردم برای رفع مشکلات به ادارات مراجعه می کنند باید برای رفع مشکل تلاش کرد و با جهاد و حاکمیت انقلابی می توان مشکلات و مشکلات را حل کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات احمد گودرزیان فرماندار سابق بروجرد تقدیر و مجید منعمی به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید