فرماندار مرکزی شهرستان بویار احمد معرفی شد + عکس


ساعت: 20:03
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896480

با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مشاور و مدیرکل حراست استانداری، مدیر منطقه مرکزی بویراحمد به استانداری معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس حسینی خواه، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری در این جلسه گفت: تغییر مسئولان امری اجتناب ناپذیر است، نقشی که در دوران ماموریت داریم و خدمتی که انجام می دهیم مهم است و این مسئولیت جداول نیست. به هیچکس وفادار نیست

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خدمات احمدی کیش فرماندار سابق و معرفی آقای علی اکبری تبار به عنوان استاندار جدید مرکزی بویراحمد گفت: آقای اکبری تبار دارای سوابق و تجربه بسیار خوبی هستند. در حوزه وزارتی و کمیته های تخصصی نیز می تواند به کار استاندار کمک کند و همچنین باید با هماهنگی کامل با سیاست های دولت سیزدهم در استان و شهرستان، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مهدوی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه بخشدار مرکزی بویراحمد را می توان به عنوان مشکل سازترین و پرترددترین نقطه استان نام برد، گفت: جمعیت، وسعت و سایر ظرفیت های ژئوپلیتیکی بخش مرکزی بویراحمد به تنهایی معادل دو یا بیشتر است. استان ها و این بخش سال هاست که مورد بی توجهی قرار گرفته است.

مهدوی مطلق گفت: از زحمات خالصانه برادر عزیزم جناب آقای احمدی بخشدار سابق کیش صمیمانه تشکر می کنم.

فرماندار بویراحمد افزود: آقای احمدی کیش مدت ها صادقانه و شبانه روزی کار کرد و در مدتی که توانستیم خدمت کنیم تا آخرین لحظه شاهد خدمات ایشان بودیم و خدمات ایشان قابل تقدیر است.

فرماندار بویار احمد یکی از موضوعات مهم بخش مرکزی را بحث زمین و مسکن عنوان کرد و گفت: این بخش می تواند یکی از موانع مبارزه با برخی مفاسد باشد و متأسفانه در حوزه زمین و مسکن اختلالاتی وجود دارد. و همچنین زمین خواری و تصاحب کوه در این منطقه اتفاقات زیادی افتاده که باید ساماندهی شود.

فرماندار بویراحمد با تشکر از روحیه مردم و دوستی استاندار با مردم مناطق دورافتاده و عقب مانده اظهار داشت: با وجود اینکه خادم فرماندار بویراحمد هستم اما با توجه به مسئولیت های قبلی می دانستم که منطقه ای مانند پهنوک به فراموشی سپرده شده و دستورات رسمی فرماندار برای این بخش و سایر بخش ها مانند لوداب قابل تقدیر است.

وی اکبری تبار را فردی توانمند و مجرب در امور و کمیته های تخصصی بخشداری ها و شهرداری ها دانست و گفت: از اعتماد جناب آقای دکتر احمدزاده فرماندار محترم به کارشناسانی چون آقای اکبری تبار تشکر می کنیم.

وی از بخشدار مرکزی بویراحمد خواست تا خدمت رسانی شبانه روزی و جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

اکبری تبار فرماندار جدید مرکزی بویراحمد نیز از فرمانداران سابق بویراحمد بویژه آقای احمدی کیش تشکر و قدردانی کرد و همچنین از فرماندار فهیم پاک، صادق و انقلابی و حسن اعتماد وی به انقلابی تشکر کرد. فرماندار جوان و محبوب بویراحمد نیز تشکر کردند

و گفتند قسمت مرکزی بویراحمد جلویی و شبیه تالار پذیرایی استان است که همگان باید به آن توجه کنند. همچنین گفتند در سیاست های کاری خود با شوراها و دهیاران روستاها و بخشها تعامل و همفکری دارم.

آنها معتقدند طرح تفصیلی و طرح جامع شهر یاسوج از موضوعات مهمی است که ارتباط مستقیمی با بخش مرکزی دارد و باید اقدامات و گام های موثرتری در این زمینه برداشته شود.

این مسئول گفت: با تمام توان و ظرفیت حاضرم بخشی از مشکلات این قشر بزرگ را حل کنم.

آقای اکبری تبار در پایان فرمانداری از سوی مدیرکل سیاسی استانداری به وی معرفی شد.

0d73c9f7 4479 4b92 9f20 488dbcf60923 خبر خاکستری

7784479b 64c4 4200 8185 7d7af863ac5a خبر خاکستری

a3897b8b f874 472d b645 ac7bf540db7d خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید