ارائه 30 برنامه به مناسبت هفته بسیج در بویار احمد


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912152

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویار احمد اعلام کرد؛

انوری گفت: جهادگران بسیجی این شهرستان از سال 1396 تاکنون بیش از 74 واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته و به این افراد تحویل داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سرهنگ پاسدار حسین انوری روز شنبه در جمع خبرنگاران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: گروه های جهادی بسیج در ابعاد مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی، کمک های عمرانی، ساخت منازل ساکنین. برای کمک به مردم بشتابید

وی افزود: بسیج متعلق به مردم است و تمام تلاش بسیج در راستای خدمت به مردم است و گروه های جهادی کوگیلویه و بویراحمد در رفع مشکلات مردم سهیم هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویار احمد گفت: نهاد مقدس بسیج از ابتدای تشکیل توسط بنیانگذار کبیر انقلاب تاکنون در همه صحنه ها پشتیبان نظام و انقلاب بوده و اکنون نیز خواهد بود. هر جا که نیاز به حضور بسیج باشد حضور داشته باشد.

سرهنگ انوری تاکید کرد: در هفته بسیج که با شعار محوری بسیج خدمت به مردم ایران از 8 آبان ماه آغاز می شود، بیش از 30 عنوان برنامه با 125 برنامه تفصیلی در سپاه ناحیه بویراحمد خواهیم داشت که این برنامه ها خواهد بود. از ابتدای هفته بسیج تا پایان برنامه اجرا شد.

وی گفت: در اولین روز از هفته بسیج رزمایش جهادی فاطمیه برگزار می شود که گروه های جهادی به کمک مردم و نیازمندان خواهند شتافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویار احمد گفت: در روزهای دیگر تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، سمینارهای پیشگیری از اعتیاد، تربیت فرزندان و جمعیت و سبک زندگی اسلامی، نشست های بصیرتی با موضوع با تبیین جهاد و تربیت و تعالی، جشنواره جهادی علم و فناوری و تجلیل از مخترعین برتز در شهرستان بویار احمد، افتتاح مرکز مشاوره خانواده بسیج برگزار می شود.

سرهنگ انوری افزود: 2 کارگاه مانتوسازی ویژه بانوان مسلمان ایران اسلامی با افتتاح حداقل 50 چرخ خیاطی افتتاح می شود تا بانوان دارای سرپرست ضعیف و یتیم بتوانند کار کنند.

وی ادامه داد: در تعطیلات آخر هفته بسیج که به نام «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نامگذاری شده است، حدود پنج هزار نفر از بسیجیان شهرستان در مسجد حضرت امام (ره) حضور خواهند داشت و برنامه های متنوعی اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید