برنامه اداره کل تعاون کهگیلویه و بویار احمد برای حمایت از مشاغل خانگی چیست؟


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892657

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویار احمد در خصوص حمایت از مشاغل خانگی در کهگیلویه و بویار احمد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا واعظی زاده در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، در خصوص اقدامات و برنامه های همکاری، کار و کمک های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از مشاغل و مشاغل خانگی گفت: با اهداف برای سال 1401 حدود 86 میلیارد تومان اعتبار در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات، صنایع دستی پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویار احمد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود 19 میلیارد تومان از سوی تعاون توسعه و بانک رفاه برای مشاغل خانگی پرداخت شده است، گفت: دو بانک کشاورزی و پست بانک ها موسسات کاری در مورد ما هستند. آنها برای حمایت از تجارت گرد هم می آیند.

وی با بیان اینکه بیشترین مجوزهای صادر شده در حوزه صدور پروانه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با 8 هزار مجوز بوده است، گفت: حدود 480 دوره سطح محور در رشته های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، مهارت های مختلف و سایر بخش ها وجود دارد. و افراد می توانند درخواست دهند و حمایت شوند.

این مسئول ادامه داد: افراد و متقاضیان می توانند با توجه به نوع مهارت در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کنند و این ثبت نام موضوعی و ثبت نام محور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید