شناسایی 50 فرصت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویار احمد


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912913

شریف گفت: 50 فرصت سرمایه گذاری با محورهای مختلف در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طاهر شریف گفت: 20 فرصت سرمایه گذاری از قبل ارزیابی شده و در مرحله اصلاح است.

شریف پور با اشاره به تخصیصات در استان تصریح کرد: تخصیص اولیه استان در تبصره 18 375 میلیارد تومان بود که با اقدامات بعدی استاندار به 356 میلیارد تومان افزایش یافت و به 731 میلیارد تومان رسید.

وی بیان کرد: این افزایش در خرداد ماه امسال با پرداخت 93 درصد تبصره 18 محقق شد.

شریف پور با اشاره به برگزاری مستمر جلسات تبصره 18 تصریح کرد: راهکارهای مرکز خدمات و سرمایه گذاری نیز اجرایی شده است.

شریف پور از اجرای برنامه های متعددی خبر داد که نشان می دهد ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در استان به عنوان بخشی از راهبردها هدف گذاری شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: آماده سازی سایت سرمایه گذاری استان چند زبانه بود و شرکت در نمایشگاه های بین المللی و ملی نیز به منظور ارائه امکانات استان برنامه ریزی شد.

شریف پور، استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی و نیمه دولتی برای سرمایه گذاری، شناسایی سرمایه گذاران داخلی، برگزاری دوره های آموزشی جذب سرمایه گذاری خارجی و رفع نیازهای پروژه ها، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان های همجوار با هدف استخراج سود، از تجارب بازدید کرد. به عنوان یکی از محورهای مرکز خدمات سرمایه گذاری.

وی با اشاره به جذب اسناد خزانه گفت: اعتبار اسناد خزانه در سال 1400 نسبت به سال 1399 150 درصد افزایش یافت و با اقدامات بعدی استاندار و استاندار انقلاب بزرگی در حوزه توزیع و جذب اعتبارات رخ داد. مدیران در حوزه های مختلف

شریف پور تصریح کرد: در حوزه املاک مازاد 22 ملک به عنوان املاک مازاد شناسایی شده و تعدادی نیز پروانه فروش را طی کرده و در آینده به اطلاع خواهد رسید.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویار احمد گفت: مقدمات اطلس سرمایه گذاری استان تهیه شده و به زودی ارائه می شود.

وی بر ارتقای مشوق های سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت های سرمایه گذاری در استان باید رشد کند و نتایج بهتر شود.

شریف پور از افزایش زمان اقامت سرمایه گذاران خبر داد و اظهار داشت: این زمان از سه سال به پنج سال افزایش یافته است.

وی رشد برندسازی در استان را برجسته کرد و گفت: برندسازی نقش موثری در بهبود صادرات و ارائه محصولات استان دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید