شرف الدین شیرازی به عنوان فرماندار شهرستان کوهسره معرفی شد

ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1804926

مرتضی شرف الدین شیرازی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهسره طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; مراسم تکریم استاندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری کوهسره دوشنبه شب با حضور معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری خراسان رضوی و نمایندگان استان و شهرستان برگزار شد.

در این مراسم با پیشنهاد استاندار خراسان رضوی مرتضی شرف الدین شیرازی به عنوان سرپرست فرمانداری کوه سورک معرفی و از زحمات بیش از یک ساله رضا رمضانی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام محمود رضایی تولایی امام جمعه کوچسر در این مراسم گفت: کوهسر جلوتر از پیشرفت خدمت و جهاد برای مردم بزرگوار است و همه باید در این مسیر نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر تلاش های زیادی انجام شده و باید بیشتر انجام شود، خاطرنشان کرد: کوه سرخ با 6000 مشتری تحت پوشش نهادهای حمایتی و 12000 نفر نیازمند همچنان در پای انقلاب است.

امام جمعه کوه سرخ با تاکید بر اینکه مدیران باید برای زدودن غبار محرومیت از چهره کوه سرخ جهاد کنند، تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی باید به توسعه کوه سرخ توجه ویژه داشته باشد. شهر از بچه های بومی شهر استفاده کنید.

وی همچنین اذعان داشت: مدیرانی که به کوه های سرخ می آیند باید برای مردم این شهرستان دلسوزی کنند و برای پیشرفت و پیشرفت جهادگران تلاش کنند نه اینکه دچار رکود و ضعف شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید