فرماندار: روستای کمندان شهرستان ازنا تخلیه شد/مردم به کمندان و اشترانکو سفر نکنند.

فرماندار: روستای کمندان شهرستان ازنا تخلیه شد/مردم به کمندان و اشترانکو سفر نکنند.

محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا با اشاره به بارش شدید باران در استان لرستان از تخلیه روستاهای اطراف «آب انبار کمندان» ازنا خبر داد و از شهروندان و گردشگران خواست به روستاهای گردشگری کمندان و اشرانکو سفر نکنند.

محمدرضا فاتحی از تخلیه روستاهای اطراف سد کمندان خبر داد و از شهروندان و گردشگران خواست به روستاهای گردشگری کمندان و اشترانکو سفر نکنند.

فرماندار ازنا ادامه داد: برای لرستان اخطار قرمز هواشناسی داده شده، شدت بارندگی ها بسیار زیاد است اما خوشبختانه تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا تصریح کرد: برای جلوگیری از خطرات احتمالی سیل، اهالی روستای کمندان و عشایر مستقر در اطراف سد کمندان با کمک سرو به مکان های امن، کمپ های موقت اسکان اضطراری منتقل شده اند. هلال و سایر ستادهای مدیریت بحران برای اهالی این روستاها و عشایر ایجاد شد.

فتحی بیان کرد: با توجه به بالا آمدن آب سد کمندان ازنا، علاوه بر بازگشایی درب های سد برای ساکنان سایر روستاهای اطراف این سد و روستاهای دارای رودخانه، هشدارهای لازم از طریق مسئولان روستا و تردد غیر ضروری در سطح این دیوار سد داده شد.زون های پیشگیرانه ساخته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید