مسیر ارتباطی 29 روستای بازفت و روستای موگویی بر اثر برف بسته شد / زلزله در شهرستان کوهرنگ

ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793276

مرتضی زمانپور گفت: مسیر ارتباطی 14 روستا در بخش بازفت و 15 روستا در بخش موگویی و سراقسید، در مجموع 29 روستا در مناطق صعب العبور کوهرنگ مسدود است و هم اکنون مسیر ارتباطی چری، تراز و شاهمنصوری مسدود است. پاس باز است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: بارش ها در شهرستان از صبح شنبه به صورت برف و باران بوده و تاکنون حدود 80 میلی متر بارش به ثبت رسیده است.

وی افزود: در شهر چلگرد برف بارید و ارتفاع برف در آن شهر به 8 سانتی متر رسید و در گردنه به ویژه گیلاس و شاه منصوری و در منطقه دوآب صمصامی بارش ها بیشتر به صورت برف است. . “

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: در گردنه گیلاس و شاه منصوری بیش از 80 سانتی متر برف بارید، گردنه تاراز نیز بارید و در گردنه عسل کشان نیز بیش از یک متر برف باریده است.

زمانپور گفت: آمادگی لازم برای بارندگی های آتی و بیشتر در شهرستان کوهرنگ وجود دارد و تمامی دستگاه ها و تیم های امدادی آماده کمک هستند.

وی خاطرنشان کرد: راه ارتباطی 14 روستا در بخش بازفت و 15 روستا در بخش موگویی و سراغسید و 29 روستا در مناطق صعب العبور کوهرنگ مسدود است و هم اکنون راه ارتباطی گیلاس، تاراز و شاهمنصوری مسدود است. پاس باز است

فرماندار کوهرنگ افزود: با توجه به بارندگی ها در کوهرنگ مقرر شد مدارس از سامانه شاد استفاده کنند و آموزش مستقیم تعطیل شود.

زمانپور گفت: تعدادی خودرو در جاده های شهرستان توقیف شد که با کمک سازمان های خدمات رسان از جمله هلال احمر، راهداری و … امدادرسانی شد.

وی تاکید کرد: زلزله زدگان آواره شده اند، خانه هایشان در حال ساخت است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، از 497 ساختمانی که برای بازسازی باید تخریب می شد، تاکنون 217 ساختمان تخریب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید