راه ارتباطی 15 روستای دهستان موگویی و سرآقاسید با مرکز شهرستان قطع شد.

ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793530

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در شهرستان کوهرنگ؛

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: به دلیل بهره برداری از سامانه بارشی در شهرستان کوهرنگ، مسیر ارتباطی 15 روستای مناطق روستایی موگویی و سرآقاسید با مرکز شهرستان قطع شد. شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ در گفتگو با جهانبین نیوز در خصوص اقدامات انجام شده برای مدیریت بارندگی و بحران شهرستان اظهار داشت: اولین اقدام تشکیل جلسات پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مقابله با بحران است که اجرای مصوبات فوری و در محل انجام شد. .

وی با اشاره به بازدید میدانی تهاجم و سرزده از منازل راهداری، پایگاه های هلال احمر، اورژانس 115 و مراکز درمانی شهرستان کوهرنگ از ساعت یک تا چهار بامداد، افزود: مسیر تراز و شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده در روزهای اخیر است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: در راستای خدمات رسانی مناسب به شهروندان این شهرستان، شناسایی تجهیزات سنگین از جمله لودر، بولدوزر، گریدر و غیره انجام شد. از سوی بخش خصوصی، شرکت ها و پیمانکاران برای استفاده در زمان بحران و وضعیت اضطراری در دستور کار قرار گرفت.

زمانپور گفت: مانور لحظه صفر برای سنجش آمادگی اورژانس 115 و شهرداری انجام شد. هفت روستا در ولسوالی لبد و هفت روستا در ولسوالی سهجو ولسوالی گوشیر بازفت نیز بسته شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش راهداری در منطقه لبد، راه هفت روستا بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: امدادگران هلال احمر منازل آسیب دیده باران در روستاهای تبرک و کهچوز ورتچ را بازرسی کردند و اقدامات لازم را برای اطمینان از ایمنی این روستاها انجام دادند. خانه ها.

فرماندار شهرستان کوهرنگ به بازگشایی راه های کارگاه های اقتصادی، مرغداری ها و دامداری ها با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری های این شهرستان اشاره کرد و گفت: ای اصفهان این اتفاق افتاده است.

زمانپور ردیابی و تحویل خودروی سنگین توسط پیمانکار تونل چری برای کمک به بازگشایی جاده گردنه چری و پیگیری و الحاق یک دستگاه کامیون اونیمک و یک دستگاه لودر اجاره ای به پارک برف روبی کوهرنگ از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید