25 هزار مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری بروگرد بازدید کردند


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818161

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد:

یارمحمدی گفت: 25 هزار مسافر نوروزی از بناهای شاخص بروجرد از جمله خانه تاریخی افتخارالاسلام، موزه تاریخ، مسجد امام، مسجد جامع، امامزاده جعفر (ع) و پل قلعه حاتم بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت یارمحمدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار کرد: از ابتدای نوروز تاکنون 25 هزار مسافر در نوروز از دیدنی های بروجرد از جمله خانه تاریخی افتخار الاسلام، موزه تاریخ، مسجد امام، امامزاده جعفر و … بازدید کردند. پل قلعه حاتم.

وی افزود: بازدید گردشگران و مسافران از آثار تاریخی و طبیعی نوروز بسیار خوب بوده و تلاش شده است تا شرایط لازم برای بازدید مسافران فراهم شود که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد با اشاره به اسکان مسافران در نوروز گفت: اسکان مسافران در نوروز در دو بخش اسکان در فضاهای رسمی مانند هتل ها و اسکان موقت شامل کلاس های درس و سایر فضاها است. در مجموع 11000 مسافر به نوروز تا کنون آمده اند.

یارمحمدی گفت: بازرسی ها به صورت مستمر از سوی مراکز اقامتی انجام می شود و تلاش می شود تا مسافران نوروزی را به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید