بیش از 5000 مسافر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری ماهنشان بازدید کردند


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818506

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان گفت: در مجموع تا روز گذشته (9 فروردین) بیش از 5 هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان ماهنشان بازدید و از این اماکن بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عابدین صفایی نسب در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: در نوروز سال 1401 پس از 2 سال وقفه در سفر به نوروز مسافران قابل توجهی به شهرستان ماهنشان سفر کردند.

وی با اشاره به آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان ماهنشان از جمله قلعه بهستان، کوه های رنگارنگ و … خاطرنشان کرد: تا روز گذشته (18 فروردین ماه) بیش از 5 هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری ماهنشان بازدید کردند. در این مکان ها حضور یافتند.

صفایی نسب افزود: از ابتدای نوروز (9 فروردین) تاکنون بیش از 220 مسافر در اقامتگاه های دارای مجوز در شهرستان ماهنشان اقامت کرده اند که این تعداد در دور دوم تعطیلات می تواند افزایش یابد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان گفت: پس از وقفه 2 ساله در سفر نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال سفرها افزایش یافته و حضور و اقامت مسافران در استان زنجان و شهرستان ماهنشان نوید تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری را می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید