بازدید بیش از 100 دانشجو از اردوهای جهادی نوروزی زنجان / تعطیلی مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه های اوریاد ماهنشان


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818342

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان اعلام کرد؛

معاون بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه اردوی بسیج دانشجویی استان زنجان از 11 تا 22 فروردین ماه برگزار می شود، گفت: بیش از 100 دانش آموز در بسیج دانش آموزی استان زنجان، اردوهای جهادی نوروزی نقش آفرینی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی نصیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی نوروزی در بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی استان زنجان به صورت پایگاهی اردوهای جهادی را برگزار می کند.

وی گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان متشکل از دانشگاه های پیام نور، زنجان، علوم پزشکی، فرهنگیان، آزاد و دوره های بسیج دانشجویی است.

معاون دانشجویی سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه اردوی جهادی دانشجویی در بسیج زنجان از 11 تا 22 فروردین ماه برگزار می شود، افزود: بیش از 100 دانش آموز در اردوهای جهادی نوروزی بسیج دانشجویی زنجان به ایفای نقش می پردازند.

وی با اشاره به حوزه های فعالیت اردوهای بسیج دانشجویی جهاد در استان زنجان، گفت: گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان در زمینه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و … فعال هستند.

نصیری با بیان اینکه برخی از مدارس شهرستان ماهنشان سرویس بهداشتی ندارند، افزود: برای مدارسی که سرویس بهداشتی ندارند سرویس بهداشتی در حال ساخت و رنگ آمیزی مدارس توسط گروه های جهادی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی منطقه پری ماهنشان تحت معاینات بهداشتی و درمانی قرار گرفته اند، ادامه داد: خدمات پزشکی در ترم آخر توسط دانشجویان پزشکی به روستائیان ارائه می شود.

معاون سازندگی بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه دانشجوی بسیجی استان زنجان حدود یک سال و 6 ماه است که در مناطق پری و اوریاد ماهنشان خدمات جهادی ارائه می کند، افزود: اجرای سند پیشرفت.

وی با بیان اینکه جاده های ماهنشان کیفیت لازم را ندارد، گفت: مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه های منطقه اوریاد و هیرباد تعطیل بوده و پزشک در آن مناطق حضور ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید