فرماندار سپیدار منصوب شد + عکس


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901346

مراسم افتتاح و معارفه بخشدار سپیدار بخشدار بویراحمد با حضور مدیرکل حراست کهگیلویه و بویراحمد فرمانداری در دفتر فرماندار بویراحمد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، این مراسم در دفتر فرماندار بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد و تعدادی از مسئولین فرمانداری بویراحمد فرماندار مرکزی بویراحمد برگزار شد. از خدمات احمد و علیداد حسین زاده فرماندار سابق سپیدار قدردانی شد.

مدیرکل حراست استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تشکر از زحمات حسین زاده فرماندار سابق سپیدار تغییر و جابجایی در حوزه های اداری را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: آقای حسین زاده زحمات زیادی انجام دادند. در دوران تصدی ایشان و الحمدلله نیز تلاشها موفق بوده است.

وی تغییرات را در راستای سیاست های ابلاغی دولت سیزدهم و برای هماهنگی بیشتر و ارتقای خدمات دانست و گفت: استاندار و استاندار از ارکان مهم حوزه اجرایی و دولتی هستند که ارتباط مستقیم با مردم و مردم دارند. می تواند اقدامات پیشرفت موثری انجام دهد.

مدیرکل حراست استاندار جدید آقای رضوی را از نیروهای جوان و باتجربه وزارت کشور دانست و گفت: باید از اقدامات جهادی برای گره گشایی از کار مردم استفاده کنند.

در ادامه این نشست مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد گفت: بخش سپیدار یکی از نقاط مهم شهرستان بویراحمد است و در واقع سپیدار سرزمین خاطره ها و حماسه ها است و این بخش دارای فرصت های فراوانی برای گردشگری، کشاورزی، راه های ارتباطی و منابع انسانی.

فرماندار بویراحمد با قدردانی از خدمات حسین زاده فرماندار سابق سپیدار گفت: حسین زاده اولین فرماندار این بخش بود که هم فرمانداری را برپا کرد و هم به خوبی در اذهان مردم جا انداخت.

فرماندار بویراحمد رضوی فرماندار جدید سپیدار را یکی از نیروهای بومی و سادات منطقه سپیدار دانست و گفت: از نیروهایی که منصوب می کنیم تمجید نمی کنیم اما عملکرد افراد می تواند باعث تمجید مردم شود و امیدواریم به دلیل سوابق درخشان ایشان آقای رضوی شاهد درخشش ایشان باشیم.

سید علیداد حسین زاده رئیس سابق بخشداری سپیدار گزارش بسیار کوتاهی ارائه کرد و گفت: ایجاد بخشداری در منطقه ای مانند سپیدار بسیار سخت بود و با حداقل امکانات یک دوره انتخاباتی را با موفقیت انجام دادیم.

وی از شورای اداری، دهیاران، شوراهای اسلامی و مردم بخشداری سپیدار حلال خواست و از همراهی و همکاری آنان تشکر کرد.

حسین زاده گفت: همکاری با مهدوی فرماندار بویراحمد خیلی خوب بود و وقتی او را معرفی کردیم فکر نمی کردیم اینقدر متواضع و محبوب باشد.

وی گفت: من دیدگاه سیاسی دارم اما خط قرمزهای نظام و فرمایشات رهبر انقلاب دلیل بر من بوده و هست و برخی در این زمینه ناسپاس و افراط هستند.

رضوی فرماندار جدید سپیدار در سخنانی کوتاه از حسن اعتماد استاندار و بویراحمد تشکر کرد و گفت: از تجربیات جناب آقای حسین زاده استفاده خواهم کرد و تمام تلاش خود را برای ادامه اقدامات آقای حسین زاده و مطابق با سیاست دولت در 13. روز و شب سخت کار کند.

4754a077 ebed 49f1 8f82 1ebfc5d1d101 خبر خاکستری

c940a765 04b7 4099 8714 2b7f2d66955b خبر خاکستری

705751cf 7917 47c7 bcf7 71989d716659 خبر خاکستری

20ad1330 ff7b 4b1b bffa 8926d07dca6a خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید