فرماندار جدید بویراحمد منصوب شد

ساعت: 20:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799257

وزیر کشور طی حکمی شهرام مهدوی مطلق را به عنوان استاندار بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، بنا به اعلام منابع غیر رسمی وزیر کشور طی حکمی شهرام مهدوی مطلق را به عنوان استاندار بویراحمد منصوب کرد.

مهدوی مطلق دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه تحقیقات از خاورمیانه و شمال آفریقا است. و این فرمانده موفق در جشنواره های سپاه و بسیج معرفی و مورد تشویق قرار گرفت.

مسئول سیاسی تیپ دانشجویی دانشگاه امام حسین(ع) تهران و مسئول بسیج دانشجویی مرکز استان، مسئول و مؤسس مرکز تحقیقات و فناوری سپاه فتح، مسئول بسیج دانشجویی تشکل های بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی بخشدار، مدیر مؤسسه آموزشی نظامی و مشاور رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور از جمله وظایف وی در استان و کشور بود.

مهدوی مطلق در سال 1377 از سوی دکتر سعید محمد فرمانده وقت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان رئیس ستاد استعدادیابی نخبگان سپاه منصوب شد. امنیت تعیین شده است.

وی نویسنده دو کتاب (تأثیر عوامل ژئوپلیتیک بر قدرت ترکیه پس از جنگ سرد) و (ملاحظه مدیریت سازمان با رویکردی پویا به سیستم منابع انسانی) و نویسنده چندین مقاله علمی و چندین پروژه تحقیقاتی در زمینه سیاسی، حوزه های اجتماعی و بیمه ای

وی علاوه بر وظایف رسمی، مدرس دانشگاه، عضویت در کمپ مبارزه با فساد و رئیس شورای راهبردی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، رهبر جنبش اجتماعی جوانان استان، عضویت در انجمن سپاه پاسداران و تحلیلگر ارشد است. در سپاه

پیش از این فرمانداری شهرستان بویراحمد توسط مجید احمدی اشغال شده بود.

/ p>

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید