تلاقی بازار با پشت میز و شعار / فرماندار بویراحمد کلانتری شهر نمی شود.

ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786097

فرماندار بویراحمد باید کلانتری شهر شود و گرانی یاسوج را محدود کند و کارکنان بازار را پشت میز بگذارد و با متخلفان در همه زمینه ها به ویژه کالاهای اساسی و مواد غذایی برابر قانون برخورد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز با تغییر دولت مردم بیش از هر زمان دیگری به توسعه اقتصادی و مبارزه با فساد و قطع دست دلالان و سودجویان امیدوار هستند چرا که کمرشان زیر فشار فشار خمیده است. تورم و تورم بی توجهی ناظران بازار آنها را آزار می دهد.

کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مرکز استان به شهری هزار گرانی تبدیل شد و سرعت بالای گرانی به ویژه مواد غذایی در کنار آشفتگی بازار و شیوع ویروس کرونا این شهر را به طاعون تبدیل کرد. -شهر آسیب دیده

از نابسامانی بازار یاسوج کم گفتیم، اما در این میان مردمی که به تغییر دولت امیدوارند شعارهای زیبایی پشت میز را تنها از زبان دولتمردان کهگیلویه و بویراحمد شنیده اند و هرگز نخواهند داشت. گره باز کن استبداد لجام گسیخته پشت میز و آواز بخوان.

در این شهر، بانکداران و خرده فروشان به دلیل عدم نظارت صحیح بر بازار، قیمتی را برای سود خود انتخاب می کنند و تیغ آنها برای کسب سود، جیب مشتری را می برد.

یکی از خوانندگان این رسانه با ارسال فاکتوری برای خرید چندین اقلام تاییدی بر آشفتگی بازار و افزایش افسارگسیخته قیمت ها برای ما ارسال کرد و از خبرنگار ما پرسید تا چه زمانی کارکنان می خواهند بر این قیمت ها نظارت و نظارت داشته باشند و چه زمانی خواهد بود. سقف قیمت این کالاها باشد.

وی خواستار بررسی قیمت های لجام گسیخته شد و گفت: این اقلام در بازار شهر یاسوج چندین قیمت دارند و متاسفانه شهر یاسود شهرهای بالا و پایینی ندارد که قیمت ها متفاوت باشد.

d35d50b8 2bd7 409b 957f 7f0cdb48f26b خبر خاکستری

راه حل مشکل گرانی بازار یاسوج حضور موثر و مستمر ناظران و مسئولین است اگر خواستیم برنده ها را خوب بگیرید.

دولت در هشت سال گذشته تعلیق کشور را در دستور کار قرار داده است و می توان گفت که به دلیل بی مسئولیتی مسئولان به وضعیت بی تابعیتی رسیده ایم، اما بالاخره 8 سال گذشت و بیش از صد روز از دولت جدید دو می گذرد. دولت قبل را ادامه ندهید و پشت میز بایستید و وارد میدان انقلاب شوید.

استاندار مرکز استان باید کلانتری شود و گرانی را در شهر یاسوج محدود کند، کارکنان بازار را پشت میز بگذارد و با متخلفان در همه زمینه ها به ویژه کالاهای اساسی و مواد غذایی برابر قانون برخورد کند.

قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان و ظرفیت خود از قوه مجریه برای تعقیب و برخورد با متخلفان حمایت می کند و استاندار نیز مدیران ارشد دولتی را فعال می کند و در صورت ناتوانی در کار، اعتماد مردم را با تغییر بیشتر می کند. .

آقایان مسئول این توپ و این میدان بسم الله شروع کنید، زاگرس صبح در کنار شماست تا بازار را رصد کنید و از طرفی زبان مردم پیگیری مطالبات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید