فرمانده مرزبانی برای شهدای حمله تروریستی کرمان و سالگرد سردار سلیمانی پیام فرستاد



فرمانده مرزبانی کشور با صدور پیامی حمله تروریستی به شهادت جمعی از هموطنان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را محکوم کرد.

پیام فرمانده مرزبانی به شهدای حادثه تروریستی کرمان و سالگرد سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج


متن پیام سردار احمدعلی گدرزی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و محکومیت حمله تروریستی کرمان به شرح زیر صادر شد:

«و كساني را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار و نزد پروردگارشان زنده شده‌اند».

چهار سال از شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می گذرد. رهبري كه درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استكبار جهاني در سايه خون اين شهيد عزيز قوت گرفت و خون او جان تازه اي به آزادگان بخشيد. همانا شهادت همان زندگی با پروردگار است که نقطه پایانی عروج بشر است و جز پاکان وارد درگاه الهی نمی شوند.

سردار حاج قاسم سلیمانی مظهر عزت، همت، اخلاص، کار جهادی، استکبارستیزی، پاسداری از مظلومان و میهن پرستی بود که در قالب «مکتب حاج قاسم» جلوه گر شد و بار دیگر حق را آشکار و باطل را شکست داد. از این رو همه آزادی خواهان او را حافظ ملت ها و حامی صلح و امنیت منطقه می دانستند و الحق که نامش امیرالقلوب بود، همتایی برازنده او بود.

این چهارمین سالگرد شهادت پرافتخار سردار سرافزار اسلام و مهین عزیزمان ایران، سردار همیشه پیروز، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی، همرزم شهیدش و همچنین شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان است که در این مراسم شرکت کردند. در اقدام تروریستی در جشن سالگرد آن. اینجانب ضمن تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و هموطنان عزیز، ضمن محکومیت این جنایت تروریستی، شفای عاجل مجروحان حادثه تروریستی کرمان را مسالت دارم.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.