فرهاد آئیش با گالیله به صحنه بازمی گردد


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893171

فرهاد آئیش بازیگر با سابقه تئاتر ایران پس از سه سال در پاییز امسال نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور را روی صحنه می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین حسین پور بازیگر و کارگردان تئاتر درباره آخرین تمرین و اجرای نمایش گالیله که بیش از 3 سال است در نظر دارد آن را تولید و اجرا کند، گفت: سال هاست که دغدغه تولید و اجرای نمایش گالیله را دارم. نوشته برتولت برشت و ترجمه، پروفسور حمید تساریقیان را دارم و این اثر را نوعی ادای احترام به پروفسور تساریقیان می دانم.

وی یادآور شد: در دوران پیش از ویروس کرونا تمرین نمایش اجرا را آغاز کردیم اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا کار متوقف شد و در 3 سال گذشته به دلیل شرایط کرونا نتوانستیم داشته باشیم. برنامه ریزی مناسب برای تمرین و اجرای نمایش گالیله.

حسین پور با اشاره به آغاز تمرینات نمایش «گالیله» برای اجرا در سال جاری، تصریح کرد: در دور جدید تمرین «گالیله» با توجه به شرایط جدید و با توجه به شیوه اجرا، بازیگران بازی تغییر کرده و آقای فرهاد آئیش قرار است یکی از بازیگران توانمند باشد و مورد علاقه تئاتر ایران بازی در نقش “گالیله” است.

این کارگردان تئاتر افزود: نمایش «گالیله» توسط توانای محمد امیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی شده است و علی شمس کارگردان و نمایشنامه نویس موفق تئاتر نیز به عنوان ترانه سرای این اثر حضور دارد.

وی در خاتمه تاکید کرد: مخاطبان و علاقمندان به تئاتر به دلیل شیوه متفاوت اجرا و همچنین نقش آفرینی خاطره انگیز فرهاد آئیش و دیگر بازیگران توانمند گروه بازیگری نمایش «گالیله» مطمئنا با اجرای جذابی مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید