آمبولانس روستای شفت حتما به منطقه بازمی گردد/این حرکت ها در سازمان اورژانس طبیعی است


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918392

رئیس اورژانس شفت با تاکید بر اینکه این آمبولانس به روستا بازخواهد گشت، گفت: هر آمبولانسی اعم از اهدایی و دولتی در اختیار اورژانس است و در برخی مناطق این اتفاق می افتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، در روزهای اخیر خبری مبنی بر وضعیت آمبولانس در روستاهای شفت در گفتگو با «احمد پاکدل» از اعضای شورای اسلامی روستای شلمایی شهرستان شفت منتشر شد. وی در گفتگو با ۸دی گفت: بیش از ۴۰ روز است که آمبولانس مرکز بهداشت این روستا محل را ترک کرده و هیچکس از سرنوشت این آمبولانس به شهرداری و مردم محلی اطلاعی نداده است.

محمد رمضانپور رئیس اورژانس شهرستان شفت در گفتگو با ۸دی در پاسخ به اظهارات عضو شورای روستای شلما شفت مبنی بر وضعیت آمبولانس مرکز بهداشت این روستا گفت: آمبولانس های در حال تردد هستند. امری عادی و عادی در حالی که در این مدت آمبولانس دیگری در منطقه در نظر گرفته شده است.

رئیس اورژانس شفت با بیان اینکه این امر در جایی موقتی است و قطعاً به منطقه بازخواهد گشت، گفت: آمبولانس مذکور در نظر گرفته نشده و با پیگیری روسای سابق علوم پزشکی و اورژانس برای خدمت رسانی به مردم روستا در نظر گرفته شده است. گیلان.

رمضانپور با تاکید بر اینکه این آمبولانس به روستا بازخواهد گشت، گفت: هر آمبولانسی چه وقفی باشد و چه متعلق به دولت در اختیار اورژانس است و در برخی مناطق این اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: شایعه ای در بین مردم روستا وجود دارد که این آمبولانس توسط فردی از خانواده شهدا وقف خانه بهداشت شده است و در بین مردم پخش می شود که مرکز بهداشت از اورژانس جدا است. در حالی که مرکز بهداشت در اورژانس پایگاه شما می باشد منطقه واقع شده است و اگر فرض کنیم این آمبولانس در نظر گرفته شده است برای اورژانس (115) در نظر گرفته شده است نه برای مرکز بهداشت.

رمضانپور در ادامه تصریح کرد: به عنوان مثال اگر فردی آمبولانسی به بیمارستانی اهدا کرده باشد پس از مدتی اگر آمبولانس به جای دیگری منتقل شود حق شکایت دارد اما در خصوص این موضوع باید بگویم که این آمبولانس متعلق است. در اورژانس اگر آمبولانس نقص فنی داشته باشد باید به خانواده اهداکننده مراجعه کنیم و اجازه بگیریم؟ اینطور نیست و همه موارد آمبولانس مربوط به اورژانس است.

رئیس اورژانس شهرستان شفت با بیان اینکه این آمبولانس و پایگاه اورژانس روستا با پیگیری های دکتر سالاری و رئیس سابق اورژانس برای خدمت رسانی به روستا ساخته شده است اذعان داشت: در بین مردم روستا که آمبولانس برای مرکز بهداشت روستا در نظر گرفته شده بود در حالی که مربوط به سازمان امداد اورژانس بود.

رمضان پور در پایان خاطرنشان کرد: بدون توجه به همه این مشکلات و ردیابی روستاییان، این آمبولانس قطعا به منطقه بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید