فرود هواپیما از نمای کمتر قابل مشاهده در رامسر + فیلم

زمان: 21:25
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776203

پرواز کیش به رامسر علاوه بر اتصال جواهرات خلیج فارس با عروس شهرهای ایران ، مناظر زیبایی را پیش چشم شما می آورد. پرواز کیش به رامسر علاوه بر اتصال جواهرات خلیج فارس با عروس شهرهای ایران ، مناظر زیبایی را پیش چشم شما می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، پرواز کیش-رامسر از سه شنبه 23 شهریور با ورود 50 مسافر به رامسر آغاز شد ، بنابراین علاوه بر اتصال جنوب به شمال ، آثار و مزایای مثبت آن برای توسعه صنعت گردشگری بیشتر بیان …

این پروازها هر هفته ساعت 9 صبح از فرودگاه کیش به سمت رامسر انجام می شود و سه شنبه و جمعه بعد از دو ساعت در فرودگاه رامسر فرود می آیند و ساعت 12 بعد از ظهر این دو روز مسافران را از شمال به رودخانه زیبای کیش می برند.

جزیره زیبای کیش در حال حاضر به شهر زیبای رامسر متصل است که به دلیل قرار گرفتن در امتداد ساحل و جنگل های شمالی ، یکی از زیباترین فرودگاه های کشور را دارد.

با راه اندازی پرواز کیش-رامسر ، سومین مسیر پروازی از مازندران به کیش راه اندازی شد و شمالی ها می توانند از پروازهای کیش به ساری ، کیش به نوشهر و کیش به رامسر برای رفتن به جنوب و جنوب به شمال استفاده کنند.

ناخدا مذهبی خلبان پرواز کیش به رامسر زمان فرود هواپیما در فرودگاه بین المللی رامسر را از داخل کابین ثبت کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید