فروش بلیت پرواز اربعین آغاز شد


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894545

بر اساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری، فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت 8 صبح روز بعد 12 شهریور ماه با قیمت قطعی 6 میلیون تومان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه خود به شرکت های هواپیمایی در خصوص پروازهای اربعین امسال اعلام کرد: با توجه به مصوبات ستاد اربعین در وزارت کشور و لزوم هماهنگی همه دستگاه ها برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها در حد جابجایی زائران به مقصد زیارتگاه‌ها، مقرر شد محدوده زمانی پروازهای اربعین از 15 شهریور تا 30 شهریور باشد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: رعایت قیمت تعیین شده در مسیرهای پروازی طبق بخشنامه الزامی است و فروش بلیت هواپیما قبل از اخذ مجوز پرواز ممنوع است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که قراردادهای چارتری منعقد شده با شرکت های هواپیمایی در بازه زمانی تعیین شده لغو می شود، همچنین تمامی بلیت های صادر شده توسط شرکت های هواپیمایی در ارتباط با پروازهای اربعین با کسر 5 میلیون ریال به بالا تا 24 ساعت قابل استرداد است. قبل از پرواز

بر اساس این اطلاعیه فروش بلیت هواپیمای اربعین در بازه زمانی تعیین شده از ساعت 8 صبح 21 شهریور ماه سال جاری با قیمت تعیین شده آغاز می شود. همچنین ثبت نام کلیه مسافران متقاضی سفر به عتبات عالیات در این بازه زمانی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید