فروش غیر قانونی بلیط هواپیما چارتر در روز روشن

فروش غیر قانونی بلیط هواپیما چارتر در روز روشن

این در حالی است که با وجود عدم نظارت سازمان هواپیمایی، فروش بلیت 6 پرواز چارتر باید از 2 روز پیش ممنوع می شد زیرا برخی از ایرلاین ها همچنان به پروازهای چارتر خود ادامه می دهند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری 2 روز پیش همزمان با پایان مهلت عدم فروش پروازهای چارتر برای 6 مسیر داخلی یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشوری در تیرماه سال گذشته بخشنامه ای صادر کرد که در اسفندماه نیز مجدداً تکرار و برجسته شد. ، در برخی از مسیرها با ترافیک هوایی سنگین. انتظار نمی رود بلیط چارتری فروخته شود.

یازرلو افزود: در حال حاضر پروازهای چارتر از تهران در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است و هیچ شرکت هواپیمایی نمی تواند در این مسیرها پرواز چارتر بفروشد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نرخ جدید بلیت هواپیما را از دوم خرداد ماه در سایت هواپیمایی کشوری بارگذاری کرده است و افزود: شرکت های هواپیمایی و صاحبان سایت های دارای مجوز فروش بلیت هواپیما نمی توانند خارج از قیمت سامانه اقدام به فروش بلیت کنند و قیمت های مصوب اعمال خواهد شد.

با وجود تاکید سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ممنوعیت فروش چارتر پروازهای 6 مسیر داخلی از تهران، امروز سه شنبه 25 خرداد 1402 فروش این نوع بلیت ادامه دارد.

به عنوان مثال خطوط هوایی چابهار، فلای پرشیا و آتا بلیط امروز تهران – مشهد را به صورت چارتر ارائه کردند. شرکت هواپیمایی چابهار برای روز پنجشنبه 27 خرداد 1402 بلیت این مسیر را به قیمت 1.5 میلیون تومان به فروش می رساند.فروش غیر قانونی بلیط هواپیما چارتر در روز روشن

شرکت هواپیمایی آتا بلیت پرواز تهران-اهواز را به صورت چارتر و با قیمت 1.4 میلیون تومان منتشر کرد. همچنین بلیت هواپیمای تهران – بندرعباس به صورت چارتر با قیمت 2.1 میلیون تومان توسط شرکت هواپیمایی آتا و واراش به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید