فروش یک پوند نان راه حلی برای مبارزه با فروش مجدد و گران فروشی است


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855367

با وجود افزایش قیمت نان در کهگیلویه ابیر احمد، کیفیت و وزن نان در تنور نان با رکود مواجه شده است تا مردم پیگیر اجرای طرح فروش کیلویی نان در این استان باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، کیفیت پایین و فروش پایین محصول برخی از نانوایی های استان کهگیلویه و بویراحمد است، بنابراین به بهانه پایین بودن قیمت نان گرانی در تنور از آذرماه سال گذشته برشته می شود و کارمندان. وعده کیفیت افزایش خواهد یافت

با افزایش قیمت نان متاسفانه کیفیت نان در نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد علیرغم وعده متولیان افزایش نیافت و به آن کم بها دادن به وزن ریش ها نیز اضافه شد.

از اردیبهشت ماه امسال دولت طرح جدیدی را برای فروش یک کیلو نان به جای دیجیتالی به عنوان پیشنهادی برای مقابله با کم فروشی و ارتقای کیفیت نان ارائه کرده است، بنابراین این طرح هم اکنون با موافقت در 4 استان کشور اجرا می شود. شهروندان

با این حال طرح نان کیلویی سالهاست که در نانوایی های صنعتی اجرا می شود و مردم از این معضل خرسند هستند چرا که فروش کیلویی مانع از فروش کمتر شده است.

فروش آرد، لاغری چانه، بی کیفیت بعد از پخت، ترش و …. مصرف زودهنگام نان مهمترین گلایه ساکنان استان از وضعیت نانوایی هاست و با وجود اینکه قیمت نان افزایش یافته اما به دلیل کیفیت پایین ضایعات است. پایان!

شکی نیست که فروش یک کیلو نان علاوه بر جلوگیری از فروش با قیمت های پایین تر، به نوعی بهبود خدمات پخت و پز تبدیل شده است و به راحتی می توان از فروش آرد یارانه ای که حق بشری است جلوگیری کرد. شاهد قاچاق این کالای ارزشمند نباشیم.

اگرچه ممکن است برخی از نانوایی ها با پخت نان های خام مانند سنگ و بربری، نان سنگین تری بفروشند، اما نیاز به نظارت متولیان امر باید افزایش یابد و مطمئناً مشتری یک بار فریب خورده و دیگری نان میل خواهد کرد. خام نمی شود و خمیر وسط فر خراب می شود.

شهروندان یاسوجی بارها با دفتر پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس تماس گرفته و به تعقیب فروش کیلویی نان در استان پرداخته اند. همانطور که گفته شد این طرح هم اکنون در 4 استان در حال اجراست. مسائل را پیگیری کنید و به مخاطبان اطلاع دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید