در بازار لوازم خانگی کم نداریم/ فروش محصولات از طریق تعاونی ها راهکاری برای جلوگیری از گران فروشی و قاچاق است


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805476

مشکوری با اشاره به اینکه کمبودی در بازار لوازم خانگی وجود ندارد، گفت: در حال حاضر تنها راه مدیریت بازار راه اندازی تعاونی ها و خرید افراد از آنها برای جلوگیری از قاچاق و گرانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نصرلا مشکوری رئیس اتحادیه لوازم خانگی نیشابور در گفت و گو با صبح توس درباره قیمت این اقلام اخیراً گفت: افزایش قیمت داشته است.

وی با اشاره به اینکه این افزایش قیمت مورد تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان قرار نگرفت، خاطرنشان کرد: برخی اقلام در بازار موجود نیست و سهمیه بندی شده است، به عنوان مثال برای کل شهرستان نیشابور ماهانه فقط دو مورد تخصیص می یابد.

مشکوری با اشاره به کالاهای دیگر گفت: این شرکت فروش کالا را به گونه ای مشروط کرده است که برای خرید کالایی که کمبود دارد باید کالای بدون مشتری نیز خریداری کرد.

رئیس اتحادیه خانوارهای ضروری نیشابور با بیان اینکه کمبودی در بازار وجود ندارد، افزود: متأسفانه کالاهای خارجی از مناطق مرزی مانند بانه و بندر گناوه به راحتی برای خانواده ها ارسال می شود که تضمینی نیست و نشان دهنده مشکل جدید است. “

رئیس اتحادیه لوازم خانگی ادامه داد: تنها راه مدیریت بازار در حال حاضر راه اندازی تعاونی ها و خرید افراد از آنها برای جلوگیری از قاچاق و گران فروشی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید