فصل انتخابات تمام شد و فصل همفکری فرا رسید/ تکواندوها یاور من خواهند بود

ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798409

رئیس جدید فدراسیون تکواندو با صدور یادداشتی از اعضای مجمع تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو روز گذشته برگزار شد و هادی ساعی با 29 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

پرافتخارترین المپیکی ورزشی ایران و رئیس جدید فدراسیون تکواندو با انتشار یادداشتی ضمن تقدیر از جامعه تکواندو خواستار رضایت و همدردی همه اعضای خانواده تکواندو برای بازگشت به روزهای اوج خود شدند.

متن یادداشت هادی ساعی را در ادامه می خوانید؛

“به نام خدا

همچنین کمک بزرگان تکواندو را تبریک می گویم

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری دخت نبی اکرم بانو فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلا; جا دارد از تکواندوکارانی که به من اعتماد کردند و سکان هدایت این رشته معتبر المپیکی را به من دادند تشکر کنم.

همچنین از تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران، تکواندوکاران و نمایندگان رسانه ای که در آن زمان همراه من بودند صمیمانه تشکر می کنم.

پر واضح است که فصل انتخابات به پایان رسیده و فصل همدلی و همدلی برای ساختن آینده ای روشن و بازگشت به آبادانی در فضایی دوستانه و به دور از هرگونه بی اخلاقی فرا رسیده است.

ما معتقدیم مسیر سخت پیش رو بدون حضور کارشناسان، بزرگان و قهرمانان تکواندو به ثمر نخواهد رسید. لذا از همه عزیزان دعوت می کنم به خانه من یعنی فدراسیون تکواندو بیایند و مرا در رسیدن به این اهداف و موفقیت های بزرگ یاری کنند.

بچه کوچک تکواندو

هادی ساعی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید