همفکری ایرانیان در برابر استکبار/ قیام 88 درصدد تعرض به ارزش های نظام بود.


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921064

ملک پور گفت: حماسه 18 آذر در بحبوحه تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و فضاسازی سران معاند به جهانیان نشان داد که جامعه ایرانی با سلایق و علایق مختلف در اصول و صلاحیت های خود یکپارچه و قوی است. اسلام، انقلاب، مرجعیت دینی و استکبارستیزی».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محسن ملک پور در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی بیان کرد: 18 آذر روز بصیرت و میثاق با ولایت است، به این حادثه باید از منظرهای مختلف نگاه کرد زیرا یک بعد ندارد.

وی تصریح کرد: جریان های مولد، جریان های مردمی، خواص معلوم، خواص نزدیک بینی، خواص مطرود، سازمان های اطلاعاتی و امنیتی، جاسوسی، ضدانقلاب، مستکبرین، سفارتخانه ها در کشور، جریان سکولار و ضعیف ایمان درونی، پیامدها و آثار شورش؛ عوامل خنثی کننده و مهمترین نقش رهبر معظم انقلاب در شورش خیره کننده ابعاد 9 دی.
ملک پور افزود: دشمنان انقلاب از آنجایی که شناخت کافی از نژاد دینی و ملی مردم ایران ندارند و با توجه به نقش و حضور مردم در همه عرصه ها، گاهی حرکاتی علیه مردم و مردم انجام می دهند. نظام مردمی و رکن اصلی انقلاب آنها، یعنی. ولایت فقیه
وی بیان کرد: دشمنان فکر می کردند 30 سال از انقلاب گذشته و همه چیز تغییر کرده و مردم دست از همه چیز برداشته و دیگر حتی گوش به حرف ولایت هم نمی نشینند، با سه تاکتیک وارد عرصه براندازی نظام شدند.
ملک پور تصریح کرد: اولاً اگر بتوانند جلوی گسترش و صدور گستره انقلاب اسلامی را بگیرند، ثانیاً اجازه ندهند حاکمیت سیاسی که بر اساس آموزه های دینی ایجاد شده است، پایدار بماند تا الگویی برای دیگران نشود. کشورها چه مسلمان و چه غیرمسلمان و ثالثاً تلاش برای براندازی با استفاده از عناصر شناخته شده درون و بیرون. چهره هایی را که انقلاب طرد کرد مقدس جلوه داد و دشمنان قسم خورده نظام نیز با کمک رسانه ای و تزریق نقدی و با شگردهای انتخاباتی به نظام حمله کردند. اما ایمان به خدا و توکل به او باعث بصیرت روزافزون مردم شد که منشأ حضور بی نظیر آنان در عرصه حمایت از ولایت و اهداف انقلاب شد.
این کارشناس مسائل سیاسی بیان می کند: این قیام مفصل هر روز نقش تازه ای ایفا می کند تا اینکه حریم مقدس اهل بیت و عاشورا را هتک حرمت می کنند و قبر خود را از دل عاشقان امام حسین (علیه السلام) حفر می کنند.
وی افزود: در واقع امام حسین علیه السلام به یاری مردم آمد و مقدمات حضور به موقع میلیون ها نفر با بصیرت و همت همراه با انسجام و وحدت ملی و بزرگ و ماندگار فراهم شد. حماسه 18 دی 1387 در تاریخ ایران ثبت شد و به جهانیان نشان داده شد و گفتند هرگز نمی خواهند از ارزش های دینی و انقلابی خود عقب نشینی کنند و با هر چیزی که مخالف ارزش ها باشد، مقابله خواهند کرد.
ملک پور اذعان داشت: حماسه 18 آذر در میان تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و خلاقیت های سران شورشی به جهانیان نشان داد که جامعه ایرانی با سلایق و علایق گوناگون در اصول و صلاحیت های خود یکپارچه و قوی است. اسلام، انقلاب، مرجعیت دینی و استکبارستیزی.
وی خاطرنشان کرد: همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که فتنا 88 با دقت و چند لایه و برنامه ریزی گام به گام برای تخریب عزت نظام و ناموس مردم و کاهش نفوذ ایران در معادلات بین المللی، امیدوار کننده بود. جبهه استکبار و از طرفی عده ای از یاران کم عمق و کوته فکر انقلاب در مقابل نظام قرار می گیرند.
ملک پور تصریح کرد: میدان جنگی که در کمترین زمان مهم ترین و سخت ترین تصمیم ها گرفته شد و همه صحنه ها با هدایت حضرت آقا و توصیه های ایشان کارگردانی شد اما نتیجه چیز دیگری بود.
وی افزود: یکی از مهمترین درس های فتنه 88 این است که تفرقه و پراکندگی آرمان های ائمه اطهار و شهدا و ارزش های رهبری و رهبری آسیب جدی به نظام و مردم وارد می کند.
ملک پور در نهایت خاطرنشان کرد: نهم دی خط امام را از غیر امام جدا کرد، سران اغتشاشگران نه می توانستند خط ائمه باشند و نه جایگاهی در بین مردم داشتند و این یکی از دستاوردهای کمتر دیده شده در روز نهم است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید