فضای مجازی غرق در جشن های پیروزی انقلاب / بهمن 1400 دیدنی تر از بهمن ماه خواهد بود.


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807553

حجت الاسلام حسینعلی آذرشیب گفت: امروز به برکت تاج، بستر فضای مجازی به محلی برای حضور مردم در جشن های پیروزی انقلاب تبدیل شده است. این یک حضور دیدنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسینعلی آذرشیب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت با تبریک ایام الله دهه فجر در گفت و گو با صبح توس؛ وی گفت: امروز ایران اسلامی پس از 43 سال عزت، عزت و سربلندی در آستانه برگزاری جشن باشکوه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است. هم به صورت شخصی و هم در بستر فضای مجازی شکل خواهد گرفت.



وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن هر سال ضربه ای به یاوه پردازان و دشمنان است، گفت: مردم همواره نظاره گر راهپیمایی 22 بهمن بوده اند و این نشان دهنده عشق، علاقه و تعهد مردم ما به آرمان های انقلاب است.

حجت‌الاسلام آذرشیب با درخواست از عموم مردم برای برجسته‌سازی جشن‌های انقلاب گفت: .

وی با اشاره به اینکه بیماری عروق کرونر قلب امکان راهپیمایی حضوری را برای مردم فراهم کرده است، گفت: امروز در فضای مجازی حضور مردم بیشتر نمایان شده و جای مراسم حضوری را گرفته است. تصاویر، متن ها و صحبت ها در مورد جشن های الله. در هر زمینه ای در فضای مجازی منتشر می شود و راهپیمایی و حضوری دیدنی در جشن های انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید