فعالان صنعت نفت و پتروشیمی با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کردند

فعالان صنعت نفت و پتروشیمی در بازدید از سازمان انرژی اتمی ایران با معاون رئیس جمهور دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری موج


رئیس سازمان انرژی اتمی وی امروز 28 آذرماه با همراهی مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ و جمعی از مدیران این شرکت با تعدادی از فعالان صنعت پتروشیمی و نفت دیدار کرد.

محمد اسلامی در این نشست بر استفاده از توانمندی های سازمان در زمینه تامین نیازهای صنایع ملی و استراتژیک از جمله نفت و پتروشیمی تاکید کرد.

فعالان صنعت کره و پتروشیمی ایشان در گفتگوی صریح با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بیان نظرات و نیازهای خود در این صنعت پرداختند.

در پایان این جلسه مقرر شد به منظور بررسی و پیگیری نیازهای مطرح شده از سوی فعالان صنعت نفت و پتروشیمی، کارگروه های مشترک تشکیل و اقدامات لازم از سوی سازمان انرژی اتمی ایران انجام شود. برای پاسخگویی به نیازها

لازم به ذکر است فعالان صنعت نفت و پتروشیمی پیش از دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از آزمایشگاه های شرکت ایزوتوپ پارس، توانمندی های این شرکت در زمینه تولید تجهیزات هسته ای و … بازدید کردند. خطوط صنعتی تولید رادیو ایزوتوپ ها و همچنین راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده (تهران) و در جریان آخرین پروژه های صنعتی و توانمندی های صنعت هسته ای قرار گرفت.

در این بازدید مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ به تشریح محصولات این شرکت در زمینه ساخت ابزار دقیق مورد نیاز صنایع فولاد، پتروشیمی، نفت و غیره پرداخت.


آیا این خبر مفید بود؟