گروسی با وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار می کند

ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786475

آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در بیانیه ای در رابطه با سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران گفت: گروسی فردا سه شنبه با وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای در صفحه توئیتر خود نوشت: «گروسی» روز سه شنبه با وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار می کند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در این باره می نویسد: رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی فردا سه شنبه با حسین امیرعبدالیان وزیر امور خارجه و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در تهران دیدار می کند.

این آژانس در توییتی نوشت: گروسی قرار است بعدازظهر امروز در فرودگاه وین کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

گروسی با وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار می کند

بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چندین بار از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند، اما هیچ مدرکی مبنی بر انحراف برنامه انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز این کشور از اهداف نظامی پیدا نکرده‌اند.

علاوه بر این، ایران در سال 2015 با کشورهای موسوم به 1+5 برای حل تنش‌ها بر سر برنامه هسته‌ای خود به توافق رسید. با این حال، به رغم به رسمیت شناختن آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر پایبندی ایران به تمامی تعهداتش، دولت آمریکا در ماه می 2016 به طور یکجانبه از این توافق خارج شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید