فعالیت گشت های مرئی و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان

وی به مناسبت رزمایش زمستانی نیروی انتظامی و خدماتی گفت: این طرح از 30 آذرماه اجرا و تا 30 اسفند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تسهیل در تردد، کنترل راه ها و محورهای مواصلاتی استان، پیشگیری از حوادث شدید جاده ای و … است. .

وی با بیان اینکه هم افزایی خوبی بین تمامی دستگاه های خدمات رسان حوزه راه استان وجود دارد، گفت: پلیس راه در اجرای این طرح متعهد به خدمت رسانی به مردم است.

سردار تره کی با بیان اینکه حضور پررنگ دستگاه های خدمات رسان و پلیس در این طرح باعث می شود شاهد کمترین تصادفات جاده ای در استان باشیم، ادامه داد: امیدواریم در پایان این رزمایش شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس خادم مردم است و تمام تلاش پلیس در خدمت مردم است، تصریح کرد: پلیس برای ایجاد امنیت قوی در محورهای مواصلاتی حضور فعال دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش رسانه ها در کاهش تصادفات جاده ای گفت: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی دقیق آب و هوا و جاده ها تصادفات جاده ای را کاهش دهند.

وی در رابطه با فعال شدن دوربین های ثبت تخلفات و سامانه های سرعت متوسط ​​در سطح منطقه، تصریح کرد: با تلاش پلیس شاهد کاهش تصادفات جاده ای هستیم.

سردار تره کیه به حضور گشت های مرئی و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی با اشاره به افزایش ارزیابی شهروندان از پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: ارزیابی شهروندان از پلیس راهنمایی و رانندگی 16 درصد افزایش و انتقادات از پلیس راهنمایی و رانندگی 38 درصد کاهش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید