راننده پژو جان 3 نفر را گرفت/ افزایش چشمگیر تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881567

مهدی مینهانی با اشاره به تصادف یک دستگاه کامیون با پژو 405 گفت: راننده پژو 3 کشته برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مینهانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به تصادف یک دستگاه کامیون با پژو 405 در محور خدابنده – همدان در روز سه شنبه گفت: این حادثه در کیلومتر 30 این محور رخ داد.

وی با اعلام اینکه راننده پژو 405 در محل فوت کرد، گفت: در این سانحه رانندگی سه نفر مصدوم شدند که دو نفر در بیمارستان فوت کردند.

جانشین پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه پژو 405 مقصر این حادثه رانندگی بوده است، اظهار داشت: این حادثه رانندگی بر اثر انحراف به چپ پژو 405 رخ داد.

وی بیان کرد: تعداد تصادفات رخ داده در محورهای مواصلاتی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در دو ماهه نخست سال افزایش داشته است.

مینهانی با اشاره به اتمام امتحانات مدارس و کاهش شیوع ویروس کرونا گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان از زمان برگزاری امتحانات مدارس افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به توصیه های راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: رانندگان و مسافران هنگام رانندگی حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان بر لزوم 15 دقیقه استراحت در هر 2 ساعت رانندگی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: رانندگان در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و از سرعت مجاز، انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید