فولاد دیگری را در لیگ برتر می بینید


ساعت: 22:32
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912234

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است با از سرگیری مسابقات لیگ فوتبال، هواداران فولاد متفاوتی را خواهند دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی عصر امروز در حاشیه لیگ برتر کشتی در اهواز اظهار داشت: از آنجایی که این بخشی از سیاست کلان فولاد است، تصمیم بر این شد که در برخی زمینه ها به جز فوتبال تیم داشته باشیم که این سال در هیئت مدیره یک تیم کشتی با توجه به اینکه خوزستان قطب کشتی است تصویب شد و وظیفه خود دانستیم که این رشته را در باشگاه فولاد فعال کنیم.

و ادامه داد: البته امسال خیلی قوی و قوی وارد مبارزه نشدیم اما تیمی که ساختیم خوب است. در سال های آینده با توجه به سیاست های باشگاه فولاد و هیات مدیره باید دید در کدام حوزه می توانیم به جوانان استان خوزستان کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: البته رشته های مختلفی در تربیت بدنی باشگاه فولاد فعال است و همچنین باشگاه فولاد در رده های سنی مختلف در فوتبال فعالیت می کند و در آینده سیاست ما این است که به تدریج تیم هایمان را توسعه دهیم.

گرشاسبی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت تیم فولاد خوب است و تمرینات تیم از 4 آبان آغاز شد و بازیکنان با روحیه خوبی به تمرین آمدند. انشاالله در نیم فصل ببینیم نظر نکونام برای تقویت تیم در برخی پست ها چیست و در صورت نیاز به جذب بازیکن در هیات مدیره به نتیجه خواهیم رسید. مدیران تیم خوبی برای بازی های آسیایی داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: در همه دیدارها فولاد حق برد داشت و حتی حق ما برابر نبود اما توپ برگشت. انشاالله با شروع مسابقات شاهد فولاد دیگری باشید.

دیدگاهتان را بنویسید