فیس لیفت رنو کلیو ارائه شد / کوچک، جذاب و متنوع! (+عکس)

فیس لیفت رنو کلیو ارائه شد / کوچک، جذاب و متنوع!  (+عکس)

یکی از مهمترین تغییرات کابین رنو کلیو فیس لیفت شده، برداشتن پوست از تمام قسمت ها است. چرم با مواد ساخته شده از الیاف طبیعی و پلی استر به نام TEP جایگزین شده است.

– حدود 4 سال پیش رنو نسل پنجم خودروی کلیو را ارائه کرد. محصولی که از سال 1990 در بخش سوپرمینی کلاس B وارد خط تولید شده است. رنو کلیو اکنون در مرحله به‌روزرسانی بین نسلی یا فیس لیفت است تا جذابیت بیشتری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

چراغ های روشنایی در روز همچنان در سپر جلو وجود دارند و لوگوی بزرگ رنو با بافت جلوپنجره ساخته شده از دانه های کروم برجسته تر است. ظاهر تهاجمی و فلفلی خودرو حفظ شده است تا گزینه ای مناسب برای دوستداران خودروهای کوچک و چابک باشد.

در قسمت عقب، دیفیوزر با توجه به تریم خودرو طراحی متفاوتی خواهد داشت که در تصاویر این مقاله با تریم آلپاین اسپیریت به عنوان پرچمدار آن را مشاهده می کنید. این تریم جایگزین نسخه معروف RS شد.

آنتن باله کوسه و کد رنگ خاکستری جدید نیز برای تریم Renault Clio Alpine Spirit دیده می شود.

.

یکی از مهمترین تغییرات کابین رنو کلیو فیس لیفت شده، برداشتن پوست از تمام قسمت ها است. چرم با مواد ساخته شده از الیاف طبیعی و پلی استر به نام TEP جایگزین شده است. طراحی صندلی های فیس لیفت رنو کلیو نسبت به مدل قبلی جزئیات اسپرت بیشتری دارد.

کیلومتر شمار دیجیتال پشت فرمان بسته به تجهیزات در اندازه های 7 و 10 اینچی و بسته به تجهیزات، صفحه نمایش لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی در اندازه های 7 و 9.3 اینچی موجود است.

شارژر بی سیم، پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین 360 درجه و 20 دستیار رانندگی از جمله ویژگی های مهم رنو کلیو فیس لیفت هستند. کروز کنترل تطبیقی ​​و عملکرد رانندگی خودکار سطح 2 در رنو کلیو جدید عالی هستند.

در بخش موتور، تریم پایه فیس لیفت رنو کلیو با مدل 1 لیتری 3 سیلندر عرضه می شود که 65 اسب بخار قدرت و 95 نیوتن متر گشتاور دارد. نیرو از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به محور جلو منتقل می شود.

موتور بعدی مدل توربوشارژ تجهیزات پایه است که قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر دارد. در قسمت گیربکس از نسخه 6 سرعته دستی نیز استفاده شده است.

موتور پرچمدار فیس لیفت رنو کلیو در واقع ترکیبی از یک 4 سیلندر 1.6 لیتری با هماهنگی دو موتور الکتریکی و یک باتری لیتیوم یونی 1.2 کیلووات ساعتی است. قدرت کل این موتور 145 اسب بخار است و در قسمت گیربکس از مدل جدید 6 سرعته بدون کلاچ استفاده شده که دارای 2 سرعت برای رانندگی در حالت برقی و 4 سرعت برای موتورهای احتراق داخلی است.

رنو همچنین یک موتور 3 سیلندر مبتنی بر CNG را در کاتالوگ فروش کلیو فیس لیفت گنجانده است که مسافت پیموده شده 1000 کیلومتر دارد.

جالب ترین نکته این است که می توانید نسخه دیزلی رنو کلیو را نیز سفارش دهید که موتور 1.5 لیتری آن 100 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور دارد.

قیمت فیس لیفت رنو کلیو 2024 هنوز مشخص نشده است.

.

دیدگاهتان را بنویسید