ارسال هرگونه تهدید و سخنان توهین آمیز در توییتر و فیس بوک


ساعت: 07:27
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909627

همزمان با انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، بررسی ها نشان می دهد که انواع تهدید و ارعاب، سخنان توهین آمیز و شایعات تقلب به طور گسترده در توییتر و فیسبوک متعلق به ایلان ماسک منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، بررسی ها نشان می دهد که انواع تهدید و ارعاب، سخنان توهین آمیز و شایعه تقلب به طور گسترده در توییتر و فیسبوک متعلق به ایلان ماسک منتشر می شود.

به گزارش صبح ایرنا از الجزیره، از جمله مطالب منتشر شده در فیسبوک و توئیتر می توان به ادعای بی اساس مبنی بر تاخیر در شمارش آرا و اعلام نتایج به دلیل تقلب اشاره کرد.

همچنین برای دستکاری در نتایج این انتخابات، شیوع عمدی برخی بیماری ها به عنوان «تاکتیک ترساندن و ترساندن» برای دستکاری در انتخابات سازماندهی شده است.

این دو شبکه اجتماعی روز سه شنبه تا آنجا پیش رفتند که در مطالب دیگری مدعی شدند خرابی دستگاه های رای گیری الکترونیکی نشانه دستکاری در آرا بوده و در صورت اعلام نتایج تا پایان روز مشخص شده است که در انتخابات تقلب شده است. .

این محتوا توسط جسی لیتل‌وود، معاون مؤسسه Common Cause که بر محتوا و رفتار مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی نظارت و تحقیق می‌کند، اشاره کرد.

لیتل وود شدت انتشار اکاذیب در این دو شبکه اجتماعی را نگران کننده توصیف کرد و تاکید کرد: می دانیم که این دروغ ها از فردای انتخابات به شدت افزایش خواهد یافت. نکته نگران کننده و نسبتاً جدید این است که توییتر به دلیل اخراج تعداد زیادی از کارمندان پس از واگذاری مالکیتش به ایلان ماسک، خیلی دیرتر از حد معمول تصمیم می گیرد که کدام یک از این مطالب مغایر با سیاست های این شبکه اجتماعی است. باید حذف شود

دیدگاهتان را بنویسید