فیلم های لوک بسون در تلویزیون

ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794594

این شبکه از این هفته منتخبی از فیلم های لوک بسون کارگردان مشهور فرانسوی را پخش خواهد کرد.

لوک بسون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده متولد پاریس یکی از موفق ترین چهره های سینماست.» او در سال 1983 با فیلم «آخرین نبرد» و منتقدان این فیلم نوید حضور یک کارگردان بزرگ را داد. بسون با فیلم «آبی بی نهایت» به کارگردانی مشهور در دنیای سینما تبدیل شد و با «لئون» به اوج کار خود رسید.

«ژان رنو» از جمله بازیگرانی است که در فیلم های زیادی با لوک بسون همکاری داشته است و یکی از بهترین همکاری های این دو، «لئون» است.

«آبی بی نهایت»، «یاماکازی»، «تاکسی»، «لئون»، «مامور انتقال»، «ماجراهای باورنکردنی آدل بلان» و «ربوده شده 3» فیلم های منتخب این کارگردان هستند که هفته آینده پخش می شوند. ساعت 21:00

«مزرایی آبی»، «شرخر»، «حبیب آقا»، «آوای زمین»، «خواب آرام»، «سایبان» (به مناسبت نهم حماسه «دیا») و «مخمسه» نام‌های ایرانیان هستند. فیلم و فیلم تلویزیونی از 4 تا 10 دی ماه از ساعت 13:00 پخش می شود.

«فراتر از سرعت»، «زندگی روی خط»، «هیمالیا»، «گمشده در مانیل»، «چارلز دیکنز: مردی که سرود سال نو را نوشت»، «پیکو» و «در دل طبیعت» انتخاب شده اند. خانواده فیلم هایی که قسمت ثابت شبکه نمایش است و هفته آینده ساعت 19 پخش می شود.

فیلم‌های 23 ساعته شبکه نمایش که بخشی از بخش «فیلم‌های جذاب» است، عبارتند از: «سان آندریاس»، فیلم ایرانی «متولد در 65 سالگی»، «قتل در سن ملو»، «مرد خانواده»، دیترویت”. خائن و دیوار بزرگ.

این هفته منتخبی از فیلم‌های کلاسیک در شبکه ستاره‌ای: جنگ ستارگان: امید جدید، او قتل را اعلام کرد، آرسنیک و تور قدیمی، وارث، سائو برناردو، کارگردان سانشوی و زندگی شگفت‌انگیز نیز به نمایش درآمد که یک روز صبح پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید