فیلم کوتاه «آوار» آماده حضور در جشنواره های بین المللی شد

ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781245

فیلم کوتاه آوار ساخته سید مهران قریشی برای حضور در جشنواره های بین المللی آماده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی «آور»، این فیلم کوتاه به زودی به جشنواره های بین المللی ارسال می شود.

هومن بنایی، فرج الله گل سفیدی، هدایت الله سجادی، صبا رنجبر، اکبر تقیان، نوید فهیمی و سامان سیوس بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

خلاصه این فیلم تمام شده: مریم از آن شب تاریک لال شده و فقط خیره شده است. غلام عصبانی و بدبین به اصطبل پناه می برد و ناامیدانه با گوسفندانش زمزمه می کند. امشب زلزله میاد و…

کوریشی که چندین فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد، حالا با اتمام فیلم آوار آماده ساخت پروژه جدیدش است.

«سید مهران قریشی» در این باره گفت: پرداختن به مشکلات و معضلات جامعه یکی از وظایف ساخت فیلم است و در خلق اثر جدیدم قطعا مخاطب با موضوعی جدید و باورنکردنی مواجه خواهد شد.

از دیگر شرکت کنندگان در این پروژه می توان به سید مهران قریشی نویسنده و کارگردان، فرید ابراهیمی تهیه کننده، سید امیر مولایی سرمایه گذار، شاهین عراقی مدیر فیلمبرداری، رضا گمنی صدابردار، علیرضا پاکنهاد صدابردار، رضا عربی طراح، فرزانه نوری کرمانشاهی و لباس را گلناز کاووسی دستیار کارگردان، حمیدرضا برزگر تدوین، عرفان یزدی صداگذاری و میکس، میترا احمدی برنامه ریز و منشی صحنه، گیتی تهامی عکاس و مهدی فرشا تهیه کنندگی عنوان کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید