قاتلان یک سرهنگ بازنشسته پلیس دستگیر شدند


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810231

سردار هورام نیا از دستگیری قاتلان سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی در ارومیه طی عملیات قدرتمند پلیس استانی خبر داده است.

به گزارش راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کشف جسد سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی «باباعلی نوبخت» در گردنه قوشچی بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان وارد محل شدند. ، که خروج و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اقدامات فنی با اشراف اطلاعاتی برای شناسایی قاتل یا قاتلان انجام شده است. در تحقیقات اولیه جنایی مشخص شد دو متهم دو مرد و یک زن هستند که مقتول را کشته و از محل متواری شده اند. “

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از نیروی علمی و روش های جدید کشف جرایم، سرانجام محل اختفای متهم مشخص و طی یک عملیات غافلگیرانه و تهاجمی دو متهم در ارومیه و دیگر همدست آنها در یکی از شهرستان های مرزی استان دستگیر شدند. ..

سردار هورام نیا در پایان با بیان اینکه این موضوع ربطی به کار قبلی مقتول ندارد، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به اختلاف شخصی خود اعتراف کردند و برای محاکمه به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید