قاتل جنایتکار؛ آس در دست اسکو چ ای دست / برای گلزنی طارمی را صدا کن!


ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813580

تعداد گل ها و پاس گل های مهدی طارمی در این فصل از مسابقات لیگ برتر پرتغال در تیم پورتو به بالای 20 رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال پورتو شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال با نتیجه 4 بر 2 مقابل پاکو د دفریرا به برتری رسید تا با ادامه برتری و اختلاف 6 امتیازی با اسپورتینگ لیسبون بیش از همیشه به قهرمانی نزدیک شود.

او در این بین پیروز شده اما نقش ستاره ایرانی پورتو در کسب 21 پیروزی و تلاش نکردن حتی یک شکست در لیگ برتر پرتغال غیر قابل کتمان است. اژدهای آبی و سفید در بالای جدول تکیه داده اند و مهدی طارمی در 24 بازی توانست 24 گل مستقیم به ثمر برساند.

مهاجم شماره 9 تیم ملی فوتبال ایران با 2 پاس گل و یک گل که مقابل پاکوش دفیرا ظاهر شد و شماره 20 را پاس کرد، از این نظر به جمع دیگر بازیکنان لیگ برتر اروپایی پیوست و به همراه کیلیان امباپه، کریم بنزما. محمد صلاح و برادی منصوب شدند.

مهدی طارمی که این روزها به فرم باورنکردنی خود ادامه می دهد، برای ششمین بازی متوالی موفق شد با گذاشتن گل، پاس گل یا هر دو به موثرترین بازیکن این هفته پورتو تبدیل شود و آمارهای عجیبی را ثبت کند. مهدی تنها در یک ماه موفق شد در تمامی مسابقات 4 گل و 7 پاس گل برای آبی و سفیدها به ثمر برساند.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران طی بیش از 1800 دقیقه بازی برای پورتو در فصل 2022-2021 موفق شد رکورد هر 141 دقیقه یک گل را به نام خود ثبت کند. او همچنین به عنوان یکی از بهترین گلزنان پورتو در تمامی سایت های گلزنی انتخاب شده است. قاتل در محوطه جریمه موفق شد 12 گل از 13 گل خود را در 18 یارد به ثمر برساند که از این تعداد تنها 2 گل پنالتی و 2 گل با ضربه سر بوسه بر دروازه حریف اعلام شد.

مهدی طارمی این روزها 7 گل با پای راست تخصصی و 4 گل با پای چپ غیرتخصصی به ثمر رسانده که نقش بسیار مهمی در خلق، ارسال پاس های کلیدی و موقعیت یابی دیگر بازیکنان هجومی تیم فوتبال پورتو نیز دارد.

ثبت این آمار استثنایی در آخرین روزهای مارس 1400 برای دراگان اسکوچیچ خبر بسیار خوبی خواهد بود. یوزپلنگ های ایرانی در اردوی نوروزی 1401 به مصاف تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و لبنان می روند و درخشش ویژه پسر بوشهری بهترین هدیه برای سرمربی تیم ملی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید