قاتل فراری ساکن دلگانی در چنگ پلیس افتاد/ ضارب اعتراف کرد.


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917362

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل 25 ساله دلقانی پس از 7 سال متواری در شهرک دلقانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی جوکار در گفت و گو با عصرهامون اظهار داشت: در سال 1393 در پی قتل مسلحانه جوان 25 ساله در یکی از روستاهای شهرستان دلگان و فرار قاتل به مکان نامعلومی، تحقیقات از موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل شناسایی و مشخص شد که به دلیل اختلافات قبلی با شلیک سلاح کلاش مقتول را به سمت منزل خود کشته و سپس متواری شده است.

این افسر انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان که در تلاش برای دستگیری این قاتل فراری بودند، چند روز پیش سرنخ هایی مبنی بر تردد مجدد وی در شهرستان مذکور دریافت کردند و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز کردند.

او اضافه کرد؛ سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان دلگان شناسایی و متهم بامداد دیروز در یک عملیات غافلگیرانه پس از 7 سال زندگی مخفیانه و در جریان ماجراجویی دستگیر شد. در بازرسی از مخفیگاه متهم، دو قبضه سلاح، 6 تیغه خشاب و 130 تیر جنگی کشف شد.

جوخار با اشاره به اعترافات متهم 35 ساله این جنایت خاطرنشان کرد: پس از ختم پرونده، فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید