قاتل پرسپولیس، نوع ایرانی خط حمله یحیی

قاتل پرسپولیس، نوع ایرانی خط حمله یحیی

برخی از بازگشت احتمالی کریم انصاری فرد به ایران و تیم پرسپولیس صحبت کردند و برخی دیگر نام یونس دلفی را مطرح کردند که البته این دومی اشتباه نکرد اما…

گزینه اصلی خرید مهاجم ایرانی بازیکن معروفی است که سابقه گلزنی با دست (به اعتراف اولیه خودش!) در پرسپولیس را دارد! شنیدیم محمدجواد محمدی که فصل گذشته بهترین فصل فوتبالش را در تیم هواداری سپری کرد، انتخاب اصلی یحیی گل محمدی است. او فصل گذشته توانست امید اول گلزنی آبی ها باشد و یکی از عوامل موفقیت شاگردان رضا عنایتی در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر بود.

این مهاجم 26 ساله ثابت کرده که در گلزنی برای تیم های بزرگ تبحر دارد و در دیدارهای حساس به تیمش کمک کرده و توانسته در نقش گلزن یا گلزن بدرخشد. او اولین گل خود را در لیگ برتر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند و سپس در مقابل ذوب آن هر سه امتیاز را برای تیمش به ثمر رساند و گل پیروزی مقابل تراکتور زنده را به ثمر رساند.

با وجود شکست مقابل استقلال، محمدی که خود سابقه حضور در این تیم پرطرفدار پایتخت را دارد، توانست دروازه آبی پوشان را برای گلزنی مقابل پرسپولیس و استقلال در همان فصل باز کند و درخشش را تکمیل کند. مهاجم فصل گذشته فن فوتبال و موفق شد در بازی برگشت مقابل تراکتورسازی ثبت نام کند.

حالا این گلزن مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته که شنیده می شود او با تیم هوادار قرارداد دارد. بازیکنی که قرارداد تیم هواداری دارد چگونه می خواهد به پرسپولیس برود؟

در همین راستا، شنیده‌ایم که محمدجواد محمدی ظاهراً بندی در قراردادش دارد که به او اجازه می‌دهد از تیم هواداران جدا شود! البته باید منتظر ماند و دید که او می تواند آزاد شود و به پرسپولیس برود یا قرارداد تیم هواداران با این بازیکن از این حرف ها محکم تر است؟!

دیدگاهتان را بنویسید