قانون جذب دقیقا چیست؟ تو گیج شده ای!

ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793154

اگر طرفدار قانون جذب هستید یا از مخالفان سرسخت قانون جذب هستید، در جای درستی هستید، اگر هنوز نتیجه مطلوب قانون جذب را دریافت نکرده اید، در جای مناسبی هستید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قانون جذب دقیقا چیست؟چرا من آنطور که میخواهم از قانون جذب نتیجه نمیگیرم؟ چون سردرگمی!

سلام دوست عزیز. اگر شما هم خیلی مشتاق یادگیری قانون جذب هستید و مدام از کتابی به کتاب دیگر یا از مطالعه ای به مطالعه دیگر می روید و مدام برای یادگیری قانون جذب و رسیدن به خواسته هایتان پول خرج می کنید، حتما این مقاله را با من بخوانید. . من می خواهم تجربه ای را با شما به اشتراک بگذارم که کمتر کسی در مورد آن صحبت می کند.

اگر طرفدار قانون جذب یا مخالف سرسخت قانون جذب هستید، در جای درستی هستید.
اگر هنوز به نتیجه مطلوب از قانون جذب نرسیده اید، در جای درستی هستید.
حتی اگر در مسترینگ استاد و متخصص هستید، از شما دعوت می کنم که تاریخچه این مقاله را دنبال کنید.

داستان این مقاله داستان واقعی زندگی من است که 99 درصد شباهت زیادی به داستان زندگی شما دارد. شاید بپرسید آیا می دانید تاریخ و قانون جذب ما چیست؟ آره! ادامه داستان مشخص می کند …

آموزش رایگان قانون جذب

خطرناک ترین تله قانون جذب

من می خواهم مستقیم بروم سر اصل مطلب. یکی از خطرناک ترین تله هایی که در آن گرفتار می شویم، تله سردرگمی است! من و شما در دنیای اطلاعات زندگی می کنیم. هر لحظه ما توسط هزاران و هزاران رزمایش مختلف بمباران می‌شویم و این مقدمه‌ای برای دام سردرگمی است. عطش ذهنی ما برای جمع‌آوری اطلاعات از کتابی به کتاب دیگر، از کنفرانسی به کنفرانس دیگر یا دنبال کردن ده‌ها صفحه در مورد موفقیت و قانون جذب در اینستاگرام ممکن است نشان دهد که چقدر مشتاق و مشتاق یادگیری هستید، اما دست نگه دارید! در این بین اتفاق خطرناکی در حال رخ دادن است که ما معمولا از آن بی خبر هستیم. کافی است چشمانمان را باز کنیم و ببینیم در معرض چه چیزی هستیم: حجم زیادی از اطلاعات پراکنده و حتی متناقض درباره قانون جذب!

با پیروی از ده ها استاد قانون جذب، برای تله سردرگمی آماده شوید! شاید الان تو این تله هستی من خودم سال هاست در این دام گرفتارم! بپذیرید که هر استاد، هر نویسنده و هر کتابی دیدگاه خاص خود را دارد. وقتی من و شما در دام جمع آوری اطلاعات از افراد مختلف می افتیم، به مرور زمان دچار سردرگمی می شویم. ما نمی دانیم چه چیزی درست است و چه چیزی نادرست. کدام فرمول جذب کار می کند و کدام نه؟ آیا این شما را نگران نمی کند؟

دزد حقه شماست

سردرگمی در اولین حرکت، تمرکز و تداوم را از شما سلب می کند. بدون تمرکز و تداوم کافی نتیجه قابل قبولی حاصل نمی شود، موافقید؟ و شما را خسته می کند. این باعث ایجاد انگیزه یا حتی ناامید می شود. اما داستان به اینجا ختم نمی شود!

فرض کنید می خواهید خودتان فکر کنید. نمایش در باور شما نیست. عالی شما تصمیم گرفته اید که واقعاً از قانون جذب برای رسیدن به خواسته های خود استفاده کنید، اما کجا می خواهید تعیین کنید کدام آموزش ها و معلم ها را حذف کنید، چه افرادی را در صفحه اینستاگرام خود دنبال کنید تا بتوانید تمرکز بهتری داشته باشید؟ چگونه آموزش بومی را از آموزش کلیشه ای متمایز می کنید؟ شما نمی توانید آن را تشخیص دهید زیرا تجربه شخصی با آن ندارید. از هر استادی که به صورت ترکیبی و پراکنده چیزی یاد گرفته و تمرین کرده اید، حالا نمی توانید دقیقاً علت شکست خود را تشخیص دهید؟ اینها تله های سردرگمی است! شما باید از شر این تله خطرناک خلاص شوید.

راه حل چیست؟

من سردرد ندارم سالها گرفتار بودم تا اینکه راه حل اساسی را پیدا کردم. آیا می خواهید دام سردرگمی را خنثی کنید؟ یک و تنها یک بینش را دنبال کنید! فقط یک بینش آموزشی (فقط یک معلم) را برای مدت معینی دنبال کنید. این بهترین کار است. این استراتژی نه تنها به شما تمرکز کافی می‌دهد، بلکه یک مزیت کلیدی نیز دارد: اگر نتیجه‌ای از این چشم‌انداز به دست نیاورید، می‌توانید به راحتی آن را کنار بگذارید و مسیر جدیدی را انتخاب کنید (کاری که نمی‌توانید در دام انجام دهید). از سردرگمی). بنابراین وظیفه شما مشخص است. گیج نشوید، ضربه نزنید، خیلی راحت حرکت کنید.

پیشنهاد من

اما اکنون سوال کلیدی این است که چگونه بفهمیم در زمینه قانون جذب از کدام استاد پیروی کنیم؟ ابتدا به قلب خود اعتماد کنید، نه به ترفندهای تبلیغاتی معمول. دوم، می توانید از تجربیات دیگران استفاده کنید.

تجربه من به عنوان فردی که سال ها سردرگم بوده و اکنون شفاف است می تواند مفید باشد. با اطمینان می توانم بگویم این کتاب قانون جذب نیست که من نخوانده باشم، دوره ای نبوده که شرکت نکرده باشم، از معلمان ایرانی خارج از کشور گرفته شده است، اما همیشه سردرگم بوده ام. تا اینکه به لطف خدا فریب آموزش قانون جذب را خوردم که شبیه هیچ آموزش دیگری نبود. بهزاد حسینی همان استاد بود و بینش عمیق و درستی که من پیدا کردم.

اگر تله سردرگمی را که می دانم درک می کنید را درک می کنید و اگر می خواهید از تکنیک های مختلف جذب خلاص شوید و ریشه های قانون جذب را بیاموزید، پیشنهاد می کنم یک دوره رایگان از استاد بهزاد حسینی بگیرید. دوره ایجاد آن یک شاهکار است. آمیزه ای از تجربه و حکمت که کمتر جایی پیدا می شود. تا جایی که من اطلاع دارم در حال حاضر ثبت نام در این دوره رایگان است. این فرصت را از دست ندهید و به خانواده ویبره ما بپیوندید. برای شروع پیشنهاد می کنم روی عبارت مقابل کلیک کنید: قانون جذب چیست؟

این مقاله از استاد بهزاد حسینی شما را با حقیقت قانون جذب و کامل ترین فرمول قانون جذب آشنا می کند. در پایان این مقاله می توانید به صورت رایگان در دوره محبوب قانون جذب شرکت کنید.
امیدوارم این تجربه برای شما مفید باشد. خدا رحمت کند

دیدگاهتان را بنویسید