ماجرای انتقادات عجیب حامی سینه ای «فائزه هاشمی» از دولت/مرتضی محمودوند دقیقا چیست؟ + عکس و فیلم


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890277

مرتضی محمودوند نماینده مجلس شورای اسلامی که از مدافعان ضد انقلابی چون فائزه هاشمی است اخیرا در سخنانی از آیت الله رئیسی انتقاد کرد که جای تعجب دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی محمودوند نماینده مردم لرستان در شورای اسلامی در سخنانی خطاب به آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: این آخرین تذکر من به شماست. شما با کسانی که به نظام نزدیک نیستند نشست و برخاست کنید، دایره نفوذ دور شماست، دفعه بعد من با اسناد می آیم.

عضو کمیسیون داخلی و شوراها در سخنان امروز خود گفت: برای حفظ نظام از سر دلسوزی اقدام کنید. کسانی که اسناد ضد انقلاب دارند و در گذشته در عرصه اصلاحات بودند و در دولت هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد بودند، امروز همه در دولت آقای رئیسی هستند و دوباره بچه های ناز نظام و مبارز شده اند. لرستان

از تجلیل از فائزه هاشمی تا تخریب رئیسی/ مرتضی محمودوند کیست!؟

مرتضی محمودوند (زاده ۱۳۴۸ در خرم آباد) سیاستمدار ظاهراً اصولگرای ایرانی بود. وی که در یازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی توانست رای بیاورد، از حوزه انتخابیه خرم آباد و دور استان لرستان انتخاب و راهی مجلس شد.

او که به نظر می رسد راه درازی برای ایراد سخنرانی های آتشین و جنجالی دارد، پیش از این در سخنرانی خود که در ستاد انتخابات خرم آباد و شورای اصلاحات چغانی برگزار شد، صراحتاً در تجلیل از فیضه هاشمی صحبت کرد تا جایی که حتی به صراحت روی آورد. افسر امنیتی گفت: خانم فیضه هاشمی توسط محمودوند دعوت شده بود، محمودوند آن را امضا کرد و پشت آن است.

خبر خاکستری

محمودوند با سخنرانی امروز خود با برجسته ساختن ضعف مدیریتی دولت و عدم همسویی مجلس و دولت، خوراک رسانه های غربی را فراهم کرد. فائزه هاشمی را محمودوند دعوت کرد، محمودوند امضا کرد و مردانه پشت آن ایستاد.

نماینده مردم خرم آباد در شورای اسلامی در ویدئوی مذکور می افزاید: من هم از همین جا گفتم خانم هاشمی این بانوی ایرانی حداقل مهمان است و هرکس جرأت می کند لااقل وقاحت داشته باشد. کوچکترین بی احترامی بیا اینجا و کنارم بایست.»

این موارد در آن است که رفتارهای حاشیه ای و نفرت انگیز فائزه هاشمی رفسنجانی علیه نظام بر هیچکس پوشیده نمی ماند. فیضه هاشمی پیش از این در تجمع اعضای فرقه ذلا بهائیت حضور یافت و از سوی نیروهای امنیتی به بهاییان محکوم شده دلجویی کرد. متأسفانه فریاد هیئات مذهبی، بزرگان، سیاسیون و… هنوز پاسخی دریافت نکرده اند و فائزه هاشمی در امنیت و آرامش کامل به اپوزیسیون نظام تبدیل شده و به فعالیت های خود علیه جمهوری اسلامی ادامه می دهد و آزادانه مواضع خود را از تریبون های مختلف فریاد می زند.

حال سوال این است که این نماینده برای کی یا کی شاخ و شانه می کشد؟ همچنین آیا این نماینده مجلس به دستگاه ها و نهادهای امنیتی و همچنین قوه قضائیه مراجعه کرده است؟ به راستی آیا حمایت یک نماینده مجلس از فردی که سوابق ضد نظام زیادی در کارنامه سیاسی خود دارد، رفتار درستی است؟

متأسفانه اگر چندی پیش قوه قضائیه پس از دعوت مردم به نافرمانی مدنی با فیضه هاشمی برخورد کرد، امروز شاهد چنین رفتاری از سوی این گروه از مردم نبودیم.

در پایان باید گفت که شاید این نماینده بهتر باشد قبل از جستجوی اسناد جعلی علیه رئیس جمهور محبوب و کابینه در حال خدمت، برخی از سوابق و مدارک خود را بررسی کند و قبل از اینکه پرونده او را از مجلس بگیرند، خود را اصلاح کند. موسسات نگاه کن

دیدگاهتان را بنویسید