فائزه هاشمی باید در حمایت از تحریم ایران محاکمه شود


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834409

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به حمایت فائزه هاشمی از تحریم ایران گفت: دادستان باید وارد این اظهارات شود و او را به دادگاه احضار کند و پاسخگوی اظهاراتش باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان فائز هاشمی در حمایت از تحریم ها علیه کشورمان، گفت: رفتار چنین هاشمی نشأت گرفته از دیدار و ایستادگی با منافقین و بهائیان است. چون عاقل چنین رفتاری نمی کند.

وی افزود: نکته جالب اینجاست که افرادی که هم نظر و هم نظر خانم هاشمی را دارند در قبال این سخنان موضعی نگرفته اند، مثلاً صدای خود را بلند کرده اند و به مسائلی که باید مسکوت بماند پاسخ داده اند و آنها نباید حرف بزند یا اظهار نظر کند. «آنها گفتند، اما در مورد این موضوع مهم صحبت و فریاد نکردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: لحظه بعد این است که رسانه های اصلاح طلب وقتی به موضوعی دست می زنند صدای دنیا را خاموش می کنند، اما صدایی از آنها در این مورد نبود که نشان می دهد ممکن است این قضیه باشد. موقعیت این افراد

سلیمی گفت: خانم فائزه هاشمی نیز با اظهاراتی مشابه، تصریح کردند که از کدام چشمه ها آبیاری می شود. چون این صحبت ها از یک فرد عادی نمی آید.

نماینده مردم محله در مجلس گفت: به نظر من دادستان باید در پرونده خانم هاشمی وارد شود و ایشان را به دادگاه بکشاند و پاسخگوی اظهارات ایشان باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید