حضور بذرپاش در مهمانی حمید رسایی / شبکه دوستان انقلاب اسلامی اثر سومیا رفیعی و مادری که دختر 14 ساله اش می خواست با فائزه هاشمی مناظره کند + اسامی

حضور بذرپاش در مهمانی حمید رسایی / شبکه دوستان انقلاب اسلامی اثر سومیا رفیعی و مادری که دختر 14 ساله اش می خواست با فائزه هاشمی مناظره کند + اسامی

روز پنجشنبه خبر برگزاری اولین اجلاس سراسری شبکه راهبردی دوستان انقلاب اسلامی (شریان) توسط خبرگزاری های اصولگرا منتشر شد که می توان گفت در حال مبارزه برای انتخابات پیش رو است. در میان 31 عضو شورای شریانی مرکزی اسامی نمادین وجود دارد. از حمید رسایی تا مادر دختری که فیضه هاشمی را به مناظره فراخواند.

به گزارش سایت ایران آبزرور؛ اسفندماه سال آینده عمر مجلس یازدهم به پایان می رسد و انتخابات مجلس دوازدهم برگزار می شود. اصولگرایان که پیروزی خود در انتخابات مجلس گذشته را مدیون حضور کم مردم و رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان از شورای نگهبان بودند، حالا برای انتخابات مجلس سال آینده تجمع کرده اند.

روز پنجشنبه خبر برگزاری اولین نشست سراسری شبکه راهبردی دوستان انقلاب اسلامی (شریان) توسط خبرگزاری های اصولگرا و با حضور مهرداد بذرپاش، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و سید محمود منتشر شد. نبویان، می توان گفت ثبات برای انتخابات پیش رو قطعی است.

ریحانه اسکندری، صالح اسکندری، محمدحسین آزاد بخت، شهرام اشراک، میتبی اکبری، سمانه پورحاتم، اسدالله تکی زاده، ابوالکاسم جراره، فاطمه سادات حمیدیان، محمدحسین رحمانی خلیلی، حجت الاسلام حمید رفشیحام اللهی، زهرابی، افشینه‌فعی، افشین‌فهمی احمدرضا شاه علی، بنیامین شکوفر، نوید صالح وند، خجت‌الاسلام محمد حسین طاهری آکردی، میتبی عزیزی، زینب قدیری، روح‌الله محمد حسین‌زاده، زهرا محمودی، سید مرتضی محمودی، حسین مذناب، عاص‌علی مسعودی. موسوی مقدم

در بین 31 نفر از اعضای شورای شریانی مرکزی نام چند تن از آنها مشخص است که حمید رسایی و سیمه رفیعی نمایندگان مجلس یازدهم و در بین جوانان محمدحسین آزادبخت و صالح اسکندری چهره های این شورا محسوب می شوند. حزب جدید در ادامه به این مقالات خواهیم پرداخت.

مونتاژ

جنجالی حمید رسایی

حمید رسایی، فعال سیاسی اصولگرا که به دلیل اظهار نظر درباره حجاب و اتفاقات اخیر بیش از پیش در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است. وی به عنوان نماینده شهر تهران در دوره های هشتم و نهم شورای اسلامی حضور داشت. وی در انتخابات دهمین دوره شورای نگهبان شورای اسلامی رد صلاحیت شد اما در اواسط دوره دهم صلاحیت وی مجددا تایید شد. رسایی از حامیان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و عضو شورای مرکزی ستاد عمار است.

9 دی (هفتگی) نشریه ای است با یک دوره انتشار هفتگی و متعلق به حمید رسایی، مدیر مسئول و صاحب امتیازی است که انتشار آن چندین بار لغو شد و پس از مدت کوتاهی دوباره انتشار یافت. این نشریه در جمهوری اسلامی ایران محافظه کار محسوب می شود. انتشار مطالب اقتصادی (که در مجوز نشریه نبود) و انتشار کاریکاتور سید محمد خاتمی (بدون لباس روحانیت) از دلایل توقیف این نشریه اعلام شد.

حمید رسایی در دی ماه 1392 به عنوان سردبیر هفته نامه نهم یادداشتی انتقادی درباره علی لاریجانی منتشر کرد که پس از آن از سوی قوه قضائیه به حبس و شلاق محکوم شد، اما این حکم همچنان در تجدیدنظرخواهی رسایی در دادگاه تجدیدنظر در حال تجدیدنظرخواهی است. دادگاه تجدید نظر، قرارداد. در اسفند 1392 هفته نامه 18 آذر بار دیگر توقیف شد که بنا به پیام علیرضا معاف; سردبیر این هفته نامه دلیل انتقاد خود از رئیس دولت دوازدهم اعلام شد. رسایی در 11 اردیبهشت 1392 با انتشار مطلبی در سایت شخصی خود از رفع تعلیق هفتگی 9 دسامبر خبر داد. این هفته نامه بار دیگر از فوریه 2013 تا مه 2014 توقیف شد و همچنین در مرداد 1393 به دلیل انتقاد از روند مذاکرات هسته ای و بدنام کردن مقامات جمهوری اسلامی ایران توقیف شد.

حمید رسایی، اصولگرایی که در بین اصولگرایان جایی ندارد

حمید رسایی اگرچه در انتخابات مجلس هفتم، هشتم و نهم در لیست اصولگرایان قرار داشت اما نه تنها در لیست اصولگرایان مجلس یازدهم بلکه در میان آرای مردم جایی نداشت. او در انتخابات گذشته حتی جایگاهی در بین جبهه پایداری نداشت، باید منتظر ماند و دید در انتخابات آینده چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

به گزارش دیده بان ایران، چند روز پیش اختلافات با فعالان و معترضان فضای مجازی به دلیل برخوردهای خشونت آمیز به حاشیه کشیده شد و این فعال سیاسی از چند نفر شکایت کرد. مهراب قاسم هانی بازیگر و طنزپرداز با انتشار تصویری از ابلاغیه دادگاه در صفحه شخصی خود از درخواست تجدیدنظر حمید رسایی نماینده سابق مجلس خبر داد.

منصوره معصومی اصیل، مادری که دخترش را به وسیله ای برای جذب فالوور تبدیل کرد

بیست و چهارمین دیدار «با یاران وحی»

سال گذشته ویدئوی کوتاهی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در آن یک دختر نوجوان فضه هاشمی را به مناظره دعوت کرد. این دختر نوجوان فرزند منصوره معصومی اصل است. منصوری عسل در اینستاگرام خود خود را دکترای علوم قرآنی و مشاوره خانواده و قبل از ازدواج و مدیر موسسه بیت النور معرفی کرد.

به گزارش دیده بان ایران؛ در سوابق معصومی عسل که طرفدارانش او را «استاد» می خوانند، آمده است: «مدیر دارالقرآن اوقاف کرج، مشاور سابق فرماندار کرج و رئیس کمیته امور بانوان، مدیریت بیت النور. مؤسسه قرآنی، مدیر مدرسه ابتدایی حسینیه 2، عضو سابق شورای فرهنگی دانشگاه آزاد کرج، عضو سابق ستاد سازمانی سازمان امور جوانان کرج، مشاور امور خانواده و تربیت فرزند، رئیس کمیته امور بانوان و مسایل خانوادگی کرج در سال 1369 1372 مسئول کمیته آگاهی زنان در انتخابات ریاست جمهوری و شوروی سال 1992 و مسئول سابق کارگروه حجاب و عفاف در شهر کرج.

وی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان البرز و عضویت در هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت است. در کشور. در سایت این واعظ نزدیک به جبهه الزهدی آمده است: منصوره معصومی اصالتاً در شهر کرج و در یک خانه مذهبی معروف به دنیا آمد و خانه پدری او محل نشر و ترویج معارف اسلام و فرهنگ بود. از اهل بیت پدرشان خیاطی می کرد و در عین کسب حلال، همواره با رعایت دستورات دینی سعی در حفظ معیشت خانواده خود داشت.

این معلم اصولگرا از جمله امتیازات خود را سرباز می داند اما مسلمین جهان مقام ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و موفقیت زحمات ایشان را مرهون این واقعیت است. که معظم له در دیدار با ایشان فرمودند «تحصیل دختران جدی است» با تمام توان جامعه آن را بگیرید، لذا در این راه گام کوچکی در انقلاب اسلامی ایران برداشتند. “

اما نکته قابل توجه معصومی انتقاد تند او از حسن روحانی و سیاست های دولتش است که همواره مورد توجه رسانه های تندرو مانند فارس بوده است.

وی در یکی از صحبت های معصومی عسل که سال گذشته منتشر شد، درباره اتفاقات آبان ماه سال 98 و افزایش قیمت بنزین گفت: ما نباید در شورش بنزین دخالت کنیم. خانم معصومی در ویدئوی دیگری درباره حادثه انهدام هواپیمای اوکراینی می گوید، حسن روحانی بود که شلیک کرد; وی از رئیس جمهور انتقاد کرد که می خواهد با کسانی که هواپیما را ساقط کرده اند برخورد کند

آنچه جالب توجه است تدوین و ساخت کلیپ توسط تیم رسانه ای «منصوره معصومی اصل» است که به صورت حرفه ای و با تلفیق کلام خود در رویدادهای مختلف سعی در تأثیرگذاری بر مخاطبان خود دارند.

وی در سخنانی دیگری که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از ستاد تاج و تخت ملی در یزد انتقاد کرد و گفت: مدتی است که شهروندان نسبت به ترفندها و خیانت های رئیس خود متمدن و سکوت کرده اند، اما سکوت آنها نشان از سوء تفاهم از سوی رئیس جمهور ندارد. مردم.

آخرین چیزی که معصومی در ابتدا در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، تصویری از توییتی بود که در آن نوشته بود “مهم نیست زخم را از چه کسی می گیری” برای خودش یا خودش.

محمدحسین آزاد بخت چهره جوان اصولگرایان

محمدحسین آزادبخت از جمله جوانان حاضر در این مهمانی جدید است. احزاب اصولگرا معمولاً از جوانان در شورای مرکزی خود استفاده نمی کنند، حضور جوانانی چون محمدحسین آزادبخت و صالح اسکندری نشان از حرکت جریان جدیدی در میان اصولگرایان دارد.

آزادبخت عضو انجمن ژئوپلیتیک ایران، پژوهشگر اقتصاد سیاسی و مدیر صنعتی و از اعضای مرکزی شرعان و از چهره های نزدیک به مهرداد بذرپاش است.

دیدگاهتان را بنویسید