فائزه هاشمی و تاج زاده به دنبال فشار آوردن به نظام/ مرز اصلاح طلبان و غیرانقلابیون مشخص نیست


ساعت: 15:49
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885555

چهره های نزدیک به جریان اصلاح طلب مانند فائزه هاشمی و تاج زاده برای فشار بر نظام موضع گیری کرده اند که مورد حمایت جریان اپوزیسیون خارجی هستند.


«محمد جواد عامری» دبیرکل حزب انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه خبر راه دانا; وی با اشاره به اینکه این روزها چهره های نزدیک به جریان اصلاحات مانند فائزه هاشمی و تاج زاده رفتار رادیکالی داشته اند، گفت: چهره های اصلاح طلب با رفتارهای تندروانه خود سعی در فشار بر جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی، جریان های سیاسی کشور به دو دسته چپ و راست تقسیم شدند، ادامه داد: آنها سلیقه غربی داشتند، اما هر دو سلیقه ای بود که در درون نظام شکل گرفت. و بعدها جریان موسوم به چپ در کشور با دلالان ادغام شد و همواره از یک نامزد خاص در انتخابات مختلف حمایت کرد.

دبیرکل حزب ایتسارگان با بیان اینکه رهبر انقلاب در سال های خبر در یک تقسیم بندی دقیق فرمودند که دو گروه انقلابی و غیرانقلابی در کشور داریم، گفت: با این تقسیم بندی، چهره های انقلابی در هر دو کشور حضور دارند. جریان چپ و به اصطلاح راست. چهره‌هایی مثل مرحوم دعایی هستند که در جریان چپ حضور داشتند، اما رهبر انقلاب تأییدیه‌های ایشان را مطرح کردند.


اصلاح طلبان مرز خود را از غیرانقلابیون جدا نکردند

امیری با اشاره به اینکه جریان اصلاحات خود را از مردم غیرانقلاب جدا نکرد، تاکید کرد: این جریان در اغتشاشات سال 88 که مورد حمایت کامل رژیم صهیونیستی، آمریکا و مخالفان خارجی قرار گرفت، رفتاری از خود نشان داد. اینها اصول اولیه انقلاب است. بازجویی شد.

این شخصیت سیاسی در ادامه با بیان اینکه رفتار و اظهاراتی که امروز از سوی برخی از چهره های اصلاح طلب مانند فائزه هاشمی یا تاج زاده می بینیم در گذشته بارها اتفاق افتاده و اقدام جدیدی نیست که نام اصلاحات را زنده نگه داریم، از مرز قرمز گذشت. خطوط نظام امروز هم برای زنده نگه داشتن اصلاحات دست به اقدامات ریشه ای زده اند تا براندازان خارجی از این اقدامات خرسند شوند.

امیری با اشاره به اینکه افرادی مانند تاج زاده با ایجاد سناریو به دنبال سوء استفاده از صبر نظام هستند، گفت: زندان نیز برای آنها هتل است زیرا هدفشان فقط حمله به نظام است.

دبیرکل حزب ایتارگران بزرگترین آسیب این جریان را گمراهی مردم عنوان کرد و ادامه داد: جریان اصلاح طلب به نام دوستی و همدلی با مردم از تحریم ملت ایران و فشار اقتصادی بر مردم حمایت کرد در حالی که وقتی دولت از آنها حمایت کردند، آنها در رفاه و آسایش کامل زندگی می کردند و هیچ گاه دولت را ملزم به حل مشکلات اقتصادی مردم نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید