مشکلات فائزه هاشمی برای دلالان

مشکلات فائزه هاشمی برای دلالان

روز جدید : جایگاه فائزه هاشمی بار دیگر برای حزب کارگزاران سازندگی دردسرساز شده است. دختر جنجالی آیت الله هاشمی رفسنجانی که معمولا مواضع متفاوتی با برادرانش دارد، اخیرا درباره تحریم سپاه صحبت کرد که با واکنش منفی رسانه های داخلی مواجه شد. اکنون خبرگزاری فارس در این زمینه با افراد مختلفی از جمله اعضای دلالان مصاحبه کرده است. در همین راستا حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به مواضع اخیر فائز هاشمی در حمایت از تحریم های سپاه به فارس گفت: این مواضع موضع شخصی خانم هاشمی است نه مواضع آقای هاشمی. حزب کارگزاران. در حزب کارگزاران سازندگی درباره آخرین اظهارات خانم هاشمی بحثی مطرح نشد.»

مسخره به افراد دیگر نیز روی آورده است. منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به مصاحبه اخیر فائزه هاشمی گفت: معتقدم خانم فائزه هاشمی از خطوط قرمز نظام عبور کرده و ارزش های حاکم بر کشور و کشور را زیر پا گذاشته است. منافع. معتقدم کل نظام باید برخورد انضباطی مناسبی با فائزه هاشمی داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در نهمین جلسه گفت: اولاً مصاحبه با رسانه ها جرم است و از طرفی باید پاسخ های مناسب داده شود. فائزه هاشمی در قیام 88 ضربات زیادی به کشور و نظام وارد کرد و پس از آن شاهد پخش شدن رسوب علیه نظام بودیم. به نظر من، نظام باید دلسوزی خود را نسبت به افرادی مانند فائزه هاشمی کنار بگذارد. چون این همه دلسوزی باعث تشویق چنین افرادی می شود و به نظر من جمهوری اسلامی باید با فائزه هاشمی برخورد انضباطی داشته باشد و او را به جای خودش بگذارد.» به گزارش فارس، دختر رئیس دولت سازندگی در گفتگویی تنها راه بازگرداندن سپاه پاسداران به پادگان را در لیست تحریم دانست. فائزه هاشمی گفت: حذف سپاه پاسداران از لیست تحریم ها به نفع منافع ملی و جامعه ایران نیست.

دیدگاهتان را بنویسید