قتل عمو با ضربات چاقو کشنده در ونک

ساعت 14 یکشنبه 10 اردیبهشت، فریاد «کمک، کمک» زن جوانی از پشت بام یک ساختمان اداری و تجاری در ونک سکوت محله را شکست. به زودی ساکنان این ساختمان به پشت بام رفتند و جسد خون آلود مرد جوانی را زیر چند پتو دیدند.

با اعلام این خبر به اپراتور فوریت های پلیسی 110، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی وحید ناصری؛ بازپرس تخصصی اداره چهارم دادسرای جنایی با حضور در پشت بام ساختمان تحقیقات مقدماتی را آغاز کرد.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد جوانی از افغانستان مواجه می شوند که با 6 ضربه چاقو عمیق کشته شده است. بررسی های اولیه نشان داد؛ مقتول از ساکنان این ساختمان بوده و در هنگام خستگی در پشت بام اتاق استراحت می کرد.

همسر مقتول که جسد مقتول را کشف کرده بود در بازجویی به قاضی جنایی گفت: از صبح هر چند بار با همسرم تماس گرفتم جواب نداد و نگران شدم و برای یافتن او به این ساختمان آمدم اما جسد او را روی پشت بام پیدا کرد.

با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقتول دارای همسر دیگری نیز بوده که ساعتی قبل از جنایت در این ساختمان تجاری و اداری حضور داشته است، همچنین یک رد کفش خون آلود نیز بر روی پله های این ساختمان کشف شد که نشان می دهد قاتل قصد داشته از شلنگ آب برای نظافت استفاده کند. آثار خون

تیم جنایی که در بازرسی متوجه دوربین های مداربسته اطراف صحنه جنایت شدند، با بررسی فیلم مشخص شد پسر جوانی که برادرزاده 17 ساله مقتول و سرایدار خانه همسایه است. ساختمان به همراه همسر دوم مقتول از ساختمان خارج شدند و با موتورسیکلت متواری شدند.

بررسی های دقیق بازپرس پرونده نشان می دهد پسر جوان شبانه از پشت بام وارد مرکز قتل شده و با انگیزه شخصی به عمویش ضربه چاقو زده و پس از مخفی کردن جسد زیر چند پتو به همراه همسر مقتول متواری شده است.

تیم جنایی پس از بازرسی میدانی اقدامات فنی و مخابراتی را برای تعیین مسیر تردد و مخفیگاه متهمان انجام داده است تا عاملان این جنایت را در اسرع وقت دستگیر کنند.

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس تخصصی قتل از شعبه چهارم دادسرای جنایی، جسد مقتول برای بررسی های بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید